Bjarne Andreas Iversen

Bjarne Andreas Iversen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Bjarne Andreas Iversen

Dyktig tannlege

Klinikk: Bai Tannhelseklinikken AS Skrevet

Mine opplevelser hos Bjarne Iversen har kun vært positive. For meg som har tannlegeskrekk var det veldig ok å bli tatt imot på en hyggelig måte av en tannlege som virkelig tok hensyn til min irrasjonelle, men dog veldig tilstedeværende frykt. Uten tvil en dyktig tannlege som gjør seg flid i sitt arbeide.

Har gått til Bjarne Iversen i 15 år og han er en dyktig tannlege. En erfaren tannlege som vet hva han holder på med.

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromsø Skrevet

Har fått bygd opp tennene og satt på skallfasetter samt reparert flere hull. Arbeidet har vært svært tilfredstillende. Andre tannleger har skrytt av arbeidet som har blitt gjort av Bjarne.
Må også fremheve Åshild som er også er en meget dyktig tannpleier. Hun gjør en svært god jobb. Og alltid like smilende og blid :)

Svært godt arbeid. Rask og teknisk god.

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromsø Skrevet

Gjennom mer enn 20 år har jeg hatt Bjarne Iversen som min tannlege. Gjennom denne tiden har jeg fått utført et omfattende arbeid som rotfyllinger, broer og kroner. Jeg er svært fornøyd med det som er utført. Det har vært holdbart. I tillegg vil jeg rose klinikkens tannpleier Åshild som har blitt meget dyktig i sitt arbeid.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Tannhelseklinikken Tromsø Skrevet

Bjarne Iversen er en fantastisk dyktig tannlege som jag har hatt i snart 25 år. Ingen over, ingen ved siden av.

Hele klinikken anbefales på det sterkeste.

Sammen er de suveren.