Seong Hwan Jeon

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2002)

Jeon Seong Hwan Telefonnummer901 07 868901 07 8 ...
Magnus Bergs Gate 3c 0266 Oslo
Klinikk77 Telefonnummer61 24 00 0461 24 00 ...
Kirkegata 77 2609 Lillehammer
Seong Hwan Jeon er tannlege i Oslo, Lillehammer, Sortland, Tromsø og Asker

Siste vurderinger av Seong Hwan Jeon

Meget god opplevelse

Klinikk: Klinikk77 Skrevet

Jeg husker jeg begynte å hylgråte da jeg fikk beskjed om at jeg måtte operere ut to visdomstenner og trekke de to andre. Det førte til at jeg utsatte det ganske lenge og gikk og var livredd for den dagen jeg skulle gjøre det.

Jeg sitter nå i dag med alle fire visdomstennene fjernet og kan ikke si annet enn at det ikke er noe som helst å grue seg for i det hele tatt. Tannlegen gjorde et utrolig profesjonelt arbeid og jeg var inne der maks 30 min begge gangene (tok to tenner samtidig). Jeg fortalte han at jeg hadde skikkelig sprøyteskrekk, noe han tok stort hensyn til ved å alltid forklare meg hva som kanskje kunne føles litt ubehagelig. Etter et par litt ubehagelige sprøytestikk kjente jeg ingenting av noe av det som foregikk etterpå. Den andre gangen jeg var der og skulle fjerne de to siste tennene tok det faktisk bare 15 (!!) minutter.

Så tusen takk for utrolig bra arbeid. Jeg sitter faktisk igjen med mye mindre tannlegeskrekk nå enn det jeg hadde før dette! Tannlegen fikk meg virkelig til å føle meg mer komfortabel enn redd da jeg lå der. DET har aldri skjedd med meg før, så det også sier litt.

Også servicen generelt på denne klinikken er også veldig god! Alltid lett å få tak i og du får svar på hva enn du måtte lure på enten i forkant eller etterkant av timen.

Hilsen strålende fornøyd kunde!

Effektiv og dyktig

Klinikk: Tannglede Skrevet

Seong trakk mine fire av visdomstenner i to omganger med seks ukers mellomrom. Han setter deg ikke på pinebenken og starter behandlingen umiddelbart. Han er en mann av få ord, men med enkle kommandoer og forklaringer gikk operasjonene raskt.

Røttene på tennene mine var noe kompliserte. Allikevel tok behandlingen fra start til slutt i underkant av en halv time. I ettertid har det vært tilnærmet smertefritt! Uproblemstisk for meg å jobb dagen etter.

I og med at jeg trakk alle fire tennene i samme år kostet det heller ikke allverden.

Tannlegeskrekken er borte!

Klinikk: Klinikk77 Skrevet

Glem alle historiene du har hørt om visdoms-tenner, inkludert historiene om hvor forferdelig det er å ta ut disse. Gikk med skrekken fra Januar til April, noe jeg i etterkant angrer bittert på.
Jeg har slitt med sprøyte-skrekk i mange år, men denne skrekken er nå borte. Jeg har ikke kjent på maken til presisjon og utførelse! Kjente ikke at kirurgen satte bedøvelse! Tannen ble tatt ut uten smerte, og det hele var over på rundt 13-15 minutter.
Skal tilbake og ta ut den andre tanna også, og da håper jeg at jeg får samme kirurg!

Fra meg blir det full score!

Rask og behagelig

Klinikk: Jeon Seong Hwan Skrevet

Jeg hadde gruet meg til å fjerne visdomstenner i flere år, men denne opplevelsen fjernet nærmest hele tannlegeskrekken. Det kirurgiske inngrepet varte ikke lenger enn 15 minutter og han fortalte rolig underveis hva han gjorde. En veldig behagelig kirurg som jeg opplevde som meget dyktig.

Superflink & rask

Klinikk: Tannglede Skrevet

Kirurg Seong Hwan Jeon trakk mine 3 visdomstenner på under 15 minutter. Her snakker vi kirurgi med skalpell og sying etterpå. Han er ikke den mest snakkesalige, men forklarer tydelig hva han skal gjøre før han gjør noe. Har utsatt denne tanntrekkingen i sikkert 10 år, men går man til Seong er det ikke noe problem. Kan anbefales på det sterkeste!!