Bestill time

Profilbilde av tannlege Flemming Christenson

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr Tir 2. apr

Om

Utdanning: Det odontologiske fakultet, Oslo.

Flemming ble ferdig utdannet i 2009. Han er en allmennpraktiserende tannlege med spesialisering i implantatprotetikk. Han utfører de fleste typer tannbehandlinger, blant annet estetiske behandlinger som kroner, bro, implantater og proteser. Flemming har jobbet hos oss siden 2018.

Flemming snakker norsk og engelsk.

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Flemming Christenson er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Flemming Christenson

"Den beste tannlegen jeg har hatt"

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

At det er den beste tannlegen jeg har hatt har stemmer.
Veldig flink og behagelig. Han viser empati og lytter til sin Pasient.
Han er veldig nøye og gir seg ikke før hans pasient føler at alt er på stell. God å forklare hva han skal gjøre med deg . Han er ærlig. Snar å svare på e-mailer.

Oppfylte mitt ønske

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg er pensjonist og veldig fornøyd etter å ha fått en krone på en fortann som passer helt inn blant de andre gamle tennene slik at det både er blitt pent og ser naturlig ut! Tusen takk til både tannlege og tekniker. De er meget vennlige og positive og jeg hadde en god totalopplevelse av behandlingen.

Flemming er en flink tannlege.

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Opplever servicen på tlf og resepsjonen dårlig. Personalet er uhøflig m liten grad av vennlighet. Her er potensialet f forbedringer.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har ekstrem tannlege skrekk pga opplevelser i fortiden. Det kom plutselig og jeg har lidd meg igjennom dette siden jeg var 30 år, nå er jeg snart 60.

Jeg føler meg endelig i trygge hender, Fornebu tannklinikk møter meg der jeg står fast. Ingen dag er like for meg og jeg kan aldri forutsi om eller når kroppen plutselig låser seg. Nettopp derfor så er jeg takknemlig for at jeg ENDELIG har funnet min tannlege. Flemming er suverent imøtekommende, tålmodig, forståelsesfull, rolig og behagelig.

Det er kun ROS samt takknemlighet som vil komme fra meg!!!

Jeg kan absolutt anbefale ham!

Proff

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Veldig bra opplevelse. Anbefaler sterkt. Forklarte hele veien hva han skulle gjøre. Billig pris for undersøkelse