Bestill time

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 650 kr

Vi vil rense tennene dine, undersøke deg nøye, ta røntgenbilder, stille noen spørsmål og gi deg tilbakemelding om din nåvrende status. Finner vi et avvik, kan vi diskutere behandlingsalternativer

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Vennlig og flink tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

En tannlege som bryr seg, er høflig og vennlig, viser omsorg og gir god informasjon om tannpleie og gir god behandling.

vennlig og til å stole på

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

En hyggelig og bestemt dame som tar vare på kundene sine med smil. Jeg føler meg trygg og vet at jeg blir godt tatt vare på.

Hyggelig, dyktig og effektiv

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel klarer å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt. Lett på hånden, og forklarer hva hun gjør. Kommer med gode og detaljerte råd på tannstell.

Godt valg

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Som godt voksen måtte jeg skifte tannlege da den forrige pensjonerte seg og ble anbefalt dette stedet. Nå har jeg vært der to ganger og hadde ikke trengt å grue meg på forhånd i det hele tatt. Tommelen opp!

Kjempe flink,rask og blid :)

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Helt super hver gang jeg er der! Holder tiden og er effektiv, dyktig og forklarer godt underveis i prosessen :)