Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Raquel Galetto-Plascencia

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Hyggelig og behagelig opplevelse

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt før, under og etter besøk. Får alltid god forklaring på hva som skjer underveis, slik at jeg ikke får noen overraskelser underveis. Dersom jeg synes noe er ubehagelig oppdager de det før jeg rekker å kjenne det selv, og så tilrettelegger de for at det skal være smertefritt. Ellers er resten av tannlegekontoret veldig hyggelig, med serviceinnstilte, morsomme og hyggelige ansatte.

Profesjonell og dyktig, beste Tannlegene!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel er en flink og dyktig tannlege som du føler deg velkommen hos. I tråd med resten av tannlegekontoret er hun profesjonell og hyggelig, og tannlegebesøket blir en fryd. Jeg har vært hos tannlegebislett både for tannkontroll, rotfylling og trekking av visdomstenner, anbefaler de til alle jeg kjenner.

Meget dyktig og behagelig tannlege.

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har i mange år slitt med fryktelig tannlegeskrekk som har ført til veldig dårlig tannhelse. Etter et prosjekt for å rydde opp så valgte jeg tannlegene på Bislett for videre oppfølging, mye basert på tidligere anmeldelser her. Dette har jeg virkelig ikke angret på. Jeg har fått utrolig god oppfølging og det blir tatt hensyn til behovene mine. Jeg kan stole på Raquel med å plukke opp på både verbale og fysiske tegn på at jeg trenger en pause og passer på at ting går greit.

Det er fremdeles noe angst knyttet til tannlegebesøk, men det at jeg i det hele tatt møter til timen sier egentlig nok.

Jeg kan anbefale tannlegene på Bislett og Raquel på det sterkeste.

Excellent service, the best dentist on Town

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel is a professional and very skilled dentist, I am so happy to have her as my dentist during my he last 12 years. She is service minded and make me feel very comfortable cause the dentist equipment sounds make anxious, but she talks to me and set music. Her abilities as dentist are good, and she has always good solutions , is very detailed with her performance, I am very satisfied, highly recommend

Supertannlegen

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Når du setter deg i stolen ser du på figurer av Wonder Woman rundt omkring i rommet. Og det er passende, for Raquel er virkelig super.

Upåklagelig service blant hele personalet, masse smil og glede i lokalene (hver gang). I tillegg er dem profesjonelle til fingerspissene og gir gode råd og tips til ulike praksiser og utfordringer.

Det er også såpass rimelig at man slipper å selge bestefars gullgebiss for å komme forhindre egne gebiss i fremtiden.

Alt i alt en tannlege jeg med glede kan anbefale til alle!