Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Raquel Galetto-Plascencia

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har sterk tannlegeskrekk fra tidligere dårlige opplevelser hos andre tannleger, men hos Raquel blir jeg veldig godt ivaretatt, behandlingen er superproff, effektiv og smertefri. Som Raquel sier; «her behandler vi først og fremst mennesker». Anbefaler tannlegebislett på det aller sterkeste!

Kommer ikke til å bytte

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Anbefales på det varmeste! Veldig hyggelig og flink tannlege, og selv om jeg har flyttet fra området vil jeg fortsette å gå til henne så lenge jeg bor i Oslo. I møte med min tannlegeskrekk er hun så flink til å få meg til å føle meg mer komfortabel, og det er aldri noe problem å få tilpasset timen ift. dette.

Best Experience I ever had at the Dentist

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Raquel is amazing, I told her right away that I was very scared and she was very nice, going above and beyond to make me feel comfortable. She is very kind and truly cares about her patients.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Fjernet visdomstann og ble godt ivaretatt og fikk god behandling. Klinikken er profesjonell men uformell på en måte som gjør tannlegebesøket mindre stressende.

Flott tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg fant denne tannlegen gjennom legelisten og angrer ikke et sekund!! Fantastisk hyggelig atmosfære og hyggelige folk. Følte meg 100% ivaretatt i gode hender av alle. Jeg har ingenting negativt å komme med.