Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Raquel Galetto-Plascencia

Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia

Om

Raquel Galetto-Plascencia er en allmenntannlege kjent for sin dyktighet og empati. Hun kan diagnostisere og behandle de fleste vanlige tilstander, og er et sikkert valg for førstegangskonsultasjoner.

Raquels har en spesiell evne til å gjøre et tannlegebesøk komfortabelt, selv for de mest nervøse pasienter. Hennes behandlinger er ikke bare tilfredsstillende i deres utførelse, men også i den måten hun kontinuerlig informerer og beroliger sine pasienter på.

Raquel og Roberto driver klinikken sammen, et teamwork som gir en unik og helhetlig omsorg for deres pasienter. Raquels effektivitet og varme personlighet komplementerer Robertos ferdigheter, og sammen skaper de en atmosfære av trygghet og profesjonalitet som er sjelden i tannlegebransjen.

Raquel har ikke bare ferdighetene til å behandle et bredt spekter av tannproblemer, men også en unik evne til å få pasient til å føle seg som den viktigste personen i rommet.

Autorisasjon (2008)

Raquel Galetto-Plascencia er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Raquel Galetto-Plascencia

Beste tannlegen!

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Veldig informerende og blid tannlege som gjør hele opplevelsen bekymringsfri. I venterommet slipper du og vente i timesvis, samtidig som det er enkelt å greit å booke en time. Selvom jeg ikke er fra Oslo vil jeg absolutt komme tilbake til denne klinikken.

God tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Hyggelig og behagelig tannlege, som informerer godt rundt behandling. Anbefales til alle som ønsker en trivelig og flink tannlege.

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Hyggelig, omtenksom og effektiv! Raquel har trukket to av visdomstennene mine, og det var både smertefritt og svært effektivt. Samtidig er hun oppmerksom på om du har det bra underveis. Det er også lett å få kontakt med resepsjonen, samt booke time. Anbefales :)

Velkommnene og positiv tannlege senter

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Jeg har vært på besøk 3 ganger og har alltid blitt trivelig møt personlig på plass og med hensyn til timebestilling og min egen tillgjenglighet.
Veldig positiv, åpen og professjonell behandling.
Effektiv og får alltid gode råd, support og svar på mine spørsmål og undringer.
Jeg vil sterkt anbefalle denne tannlegen.

Suveren tannlege

Klinikk: Tannlegebislett Skrevet

Ble tatt i mot på vennlig måte, uten å måtte vente lenge. Behandlingen føltes veldig god, og kommunikasjonen var god underveis. Kommer absolutt tilbake.