Pouria Pourriahi

Autorisasjon (2008)

Privattannlegen Telefonnummer22 60 08 7822 60 08 ...
Jacob Aalls Gate 18 0368 Oslo
Pouria Pourriahi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Pouria Pourriahi

Trygg og god

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Etter unnlatelse av å gå til tannlegen i mage år grunnet tannlegeskrekk har Pouria gjort en god jobb med å føle meg trygg. Siden det er lenge siden sist har han også brukt noen timer med meg nå de siste månedene og selv om jeg fortsatt ikke akkurat gleder meg til hver behandling nå heller - så føler jeg meg trygg, og også sikker på at det han gjør holder god kvalitet. Anbefales på det varmeste.

Dyktig tannlege.

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Denne tannlegen har jeg utelukkende postive erfaringer med. En behagelig person som virkelig vet å gi god pasientbehandlig!

Behagelig og meget bra

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Pouria Pourriahi er en rolig, behagelig og dyktig tannlege. Man føler seg godt ivaretatt som pasient.

Stødig og behagelig kar

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å dele den positive opplevelsen jeg har i denne forbindelse. Nå hører ikke slike besøk med til det jeg liker best, men man må jo av og til, og da er virkelig Pouria en som får det til å bli mindre plagsomt. Tre ting som du vil merke; a) han er meget fingernem og forsiktig, b) han forteller så godt hva han skal gjøre, og c) flink til å forklare når du spør.
Jeg gir denne herren full pott, og kan ikke annet enn å anbefale ham på det varmeste. At han har et noe unorskt navn skal du ikke bry deg om, hans norske språk er det intet å klage på.