Pouria Pourriahi

Autorisasjon (2008)

Privattannlegen Telefonnummer22 60 08 7822 60 08 ...
Jacob Aalls Gate 18 0368 Oslo
Pouria Pourriahi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Pouria Pourriahi

En dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

Jeg har vært kunde hos Dentalklinikken siden 2012 og Pouria har vært min tannlege der. Et etterslep på regelmessige tannlegebesøk over noen år gjorde at Pouria laget en plan på hva som skulle gjøres med prisoverslag. Jeg opplevde Pouriah som meget behagelig og svært dyktig tannlege med en vennlig personlighet som gjorde at man slappet av under behandlingene. Jeg var spesielt godt fornøyd med hvordan eksponerte tannhalser ble løst. Anbefaler Pouria på det varmeste; synd at han ikke lenger vil bli å finne på DentalklinikkenI

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Ekstremt dyktig og effektiv behandling.

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men Pouria er så delikat i utførelsen at både smerte og "skrekken" er som saga blott.

Definitivt min nye fast-tannlege!

Empatisk og faglig dyktig

Klinikk: Odontia Dentalklinikken Skrevet

En bedre og mer omtenksom tannlege finns ikke.
Har prøvet flere. De behandlinger jeg har fått var meget vellykkede. Et implantat ble gjennomført uten ubehag og med et nydelig resultat.

ANBEFALES PÅ DET VARMESTE !

Fagmann til fingerspissene

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Etter langvarig fravær som tannlegepasient måtte jeg krype til korset og oppsøke tannhelsetjenesten grunnet en brukket tann. Ble henvist til Pouria Pourriahi etter at jeg tok kontakt med Tannlegevakt Majorstua. Ble møtt av Pouria som viste forståelse for situasjonen som var litt akutt, og dette fikset han opp i med en midlertidig protese ved første behandling. Videre legger vi opp til et behandlingsopplegg med tanke på implantat for den brukne tannen, samt behandling av hull etc. Jeg skriver i forrige setning "vi" fordi Pouria inkluderer meg som pasient hele tiden, og jeg visste hele tiden hva som foregikk i behandlingsforløpet. Pouria er en person jeg rett og slett liker veldig godt, og det skyldes bl.a. hans vennlige fremtoning, behagelige vesen og ikke minst at han er en nøye og fremragende fagmann etter mine begreper. Anbefales på det varmeste om du leter etter en ansvarsbevisst, vennlig og spesielt faglig dyktig tannlege.

Veldig hyggelig.

Klinikk: Privattannlegen Skrevet

Pouria er faktisk den eneste tannlegen jeg har gått til der jeg ikke har gruet meg til timene.

Hyggelig, behagelig og dyktig.