Profilbilde av tannlege Björn Ulrich Winter

Björn Ulrich Winter

Profilbilde av tannlege Björn Ulrich Winter

Om

Björn Winter er en kjeveortoped som har spesialisert seg på skånsom kjeveortopedi. Han har en doktorgrad fra Universitetet i Bochum og har også tatt spesialistutdanning i både Tyskland og Norge. Björn har forsket på bivirkninger av fast regulering og har funnet opp sin egen apparatur, Winterwire, som er spesielt skånsom for barnet.

Han har også fått medisinsk sertifisering i diagnostikk og behandling av obstruktive søvnproblemer. Björn er lidenskapelig opptatt av å finne årsakene til at barn får underutviklede kjever og dermed får trangstilling, og hans behandlingsprogram fokuserer på tidlig og skånsom kjeveortopedi. Han har deltatt på mange forskjellige kurs over hele verden. Samtidig samarbeider han med kolleger i Tyskland, Frankrike og USA for å utvikle nye behandlingskonsepter og tilby hjelp til pasienter med forskjellige plager relatert til pust, søvn, kjeve, kjeveledd og tannstilling.

Kjeveortopedi

Björn Ulrich Winter er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Björn Ulrich Winter

Den beste reguleringstannlegen

Klinikk: Kjeveortoped Björn Winter Skrevet

Fantastisk flink og dyktig!! Han ser en tannlege som ser helheten! Han så at datteren min hadde talevansker, og tok kontakt med logopeden hennes! Anbefales!!

Nøye, sympatisk og flink

Klinikk: Tannami Skrevet

Han er en meget flink kjeveortoped som tar seg tid og forklarer hva, hvorfor og hvordan.
Han skaper tillit og ikke minst god samtale.

Den beste tannlege (regulering) i Norge!

Klinikk: Tannami Skrevet

To forskjellige tannleger ville fjerne 4 (FIRE!!!) friske tenner hos en 11-åring for å begynne med tannregulering. Vi trodde ikke på slike vurderinger. Så fant vi Björn som har sine vitenskapelige metoder. Etter 12-13 mnd med tannregulering har datteren vår et Hollywood smil med ALLE tennene på plass. Vi er kjempelykkelige alle sammen.
Legen anbefales på det varmeste!