Sisko Petra Brochs

Hausmannsgata 10 0182 Oslo

Sisko Petra Brochs

Hausmannsgate 10 0182 Oslo

Siste vurderinger av Sisko Petra Brochs

En omtenksom og profesjonell tannlege

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Sisko Petra Brochs er en hyggelig og dyktig tannlege som bryr seg om pasientene sine. Brochs hjalp meg ifm en betent visdomstann som kom skjevt ut av munnen. Det krevde en akutt operasjon. Brochs tok alt veldig rolig og forklarte meg hva hun gjorde underveis og hva som så kom til å skje. Hun gjorde en svært grundig jobb og ga gode råd ifm både smerte- og tannbehandling. Munnen fungerer nå helt fint og jeg sitter igjen med et solid inntrykk av tannlege Brochs. Hun får mine varmeste anbefalinger.

Utrolig rolig og trygg tannlege

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Endte hos Sisko etter en betennelse i ei visdomstann. Hun kunne se på meg at jeg var urolig og redd, og brukte god tid til å få meg til å føle meg trygg og klar.
Var hos henne 4-5 ganger og hver gang var hun like imøtekommende og varm.

Anbefales!

Mere menneskelig og i møtekommende tannlege må en lete lenger etter ;-)

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Jeg har tannlege skrekk de lux, i går kveld lørdag 3 mai ble smertene bare verre og verre.. Tok kontakt med Sentrum tannlegesenter og ga beskjed vedr min engstelse , da fikk jeg beskjed at de hadde ei som var suveren når det gjaldt den type engstelser og det kan jeg skrive under på .. Mere behagelig , hjertegod og nydelig tannlege må en lete lengre etter, hun har nå fått en ny pasient , kjører gjerne fra Gjerdrum til Oslo for å få hjelp av henne
Tusen takk enda engang for vel utført og behagelig behandling..
Her er det terningskast 10 av 10 mulige <3

Absolutt å anbefale

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har vært hos Sisko Petra Brochs siden 2011 og er storfornøyd. Hun er hyggelig og imøtekommende. Hun tar hensyn til meg og forsøker å gjøre behandlingen så smertefri som mulig. Hun informerer og forteller under behandlingen! Alt i alt, svært fornøyd!

Utrolig snill og behagelig.

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Begynnte her ved en tilfeldighet i 2011, og kommer aldri til å bytte. Meget informativ om tenner og behandling, veldig "gentle" når hun renser og/eller borrer. Man kjenner så vidt at det arbeides i munnen, vet ikke hva som eventuelt kan forbedres.
Anbefales på det sterkeste :-)