Profilbilde av tannlege Sisko Petra Brochs

Sisko Petra Brochs

Profilbilde av tannlege Sisko Petra Brochs

Om

Sisko Petra Brochs er en erfaren tannlege som ble uteksaminert fra Universitetet i Oslo. Hun har en unik bakgrunn som inkluderer studier i psykologi, arbeid som lærer og erfaring fra hjemmesykepleien. Sisko har funnet sitt kall i tannlegeyrket, hvor hun kan utnytte sine interesser for psykologi, medisin og håndverk med høyt presisjonsnivå og øye for detaljer.

Som tannlege har Sisko fokusert på en rekke behandlinger, inkludert kirurgi, rotfyllinger, tannerstatninger og estetisk tannbehandling med Invisalign Go. Hun har også omfattende erfaring fra arbeid på tannlegevakt, hvor hun har jobbet med engstelige pasienter som har hatt stort behandlingsbehov og behov for smerteutredning.

Sisko er medlem av flere fagforeninger, inkludert Den norske tannlegeforening, Scandinavian Academy of Esthetic Dentistry og Norsk Forening for Odontofobi. Som medlem av disse foreningene, holder hun seg oppdatert på utviklingen og den siste teknologien innenfor tannhelse og estetisk tannbehandling.

Autorisasjon (2011)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Sisko Petra Brochs er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sisko Petra Brochs

Brilliant hode, solid håndverk og et godt medmenneske

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Dette kinderegget av en tannlege er aldeles unik. Et brilliant hode, solid håndverk og et godt medmenneske. Hun har et sylskarpt blikk for tenner, hjerne og hjerte. Rett og slett et naturtalent.

Suveren tannlege!

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Har brukt Sisko i to år, og er fantastisk fornøyd! Hyggelig, profesjonell, og vanvittig flink og empatisk!

En tannlege som har øye for detaljer og tannens anatomi.

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Et tannlegesenter som ivaretar hele kundereisen på en svært profesjonell møte, fra første telefonbestilling til utført behandling.
Godt samarbeidsklima mellom tannlege og tannpleier.
Freshe og rene lokaler.

Penger er viktigere enn kundeforhold

Klinikk: Dentalia Nydalen Tannlegesenter Skrevet

Har gått hos Dentalia Nydalen i 10 år, og lagt igjen mine titusener av kroner.
Jeg var forhindret fra å komme til oppsatt time nå i april, og varslet om dette samme morgen, og fikk ny tid.
Riktignok står det i betingelsene til Dentalia at man må varsle 24 timer før, men ting kan jo skje for alle etter den tid.
Et par dager det en faktura på kr 690 ned i postkassen for manglende oppmøte. Å vise forståelse for en med et årelangt kundeforhold var uaktuelt for dem.
Så jeg har avsluttet mitt kundeforhold i sin helhet. Men det har de sikkert marginer til å tåle.

En omtenksom og profesjonell tannlege

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Sisko Petra Brochs er en hyggelig og dyktig tannlege som bryr seg om pasientene sine. Brochs hjalp meg ifm en betent visdomstann som kom skjevt ut av munnen. Det krevde en akutt operasjon. Brochs tok alt veldig rolig og forklarte meg hva hun gjorde underveis og hva som så kom til å skje. Hun gjorde en svært grundig jobb og ga gode råd ifm både smerte- og tannbehandling. Munnen fungerer nå helt fint og jeg sitter igjen med et solid inntrykk av tannlege Brochs. Hun får mine varmeste anbefalinger.