Profilbilde av tannlege Sisko Petra Brochs

Sisko Petra Brochs

Profilbilde av tannlege Sisko Petra Brochs

Om

Sisko Petra Brochs er en erfaren tannlege som ble uteksaminert fra Universitetet i Oslo. Hun har en unik bakgrunn som inkluderer studier i psykologi, arbeid som lærer og erfaring fra hjemmesykepleien. Sisko har funnet sitt kall i tannlegeyrket, hvor hun kan utnytte sine interesser for psykologi, medisin og håndverk med høyt presisjonsnivå og øye for detaljer.

Som tannlege har Sisko fokusert på en rekke behandlinger, inkludert kirurgi, rotfyllinger, tannerstatninger og estetisk tannbehandling med Invisalign Go. Hun har også omfattende erfaring fra arbeid på tannlegevakt, hvor hun har jobbet med engstelige pasienter som har hatt stort behandlingsbehov og behov for smerteutredning.

Sisko er medlem av flere fagforeninger, inkludert Den norske tannlegeforening, Scandinavian Academy of Esthetic Dentistry og Norsk Forening for Odontofobi. Som medlem av disse foreningene, holder hun seg oppdatert på utviklingen og den siste teknologien innenfor tannhelse og estetisk tannbehandling.

Autorisasjon (2011)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Sisko Petra Brochs er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sisko Petra Brochs

Utrolig rolig og trygg tannlege

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Endte hos Sisko etter en betennelse i ei visdomstann. Hun kunne se på meg at jeg var urolig og redd, og brukte god tid til å få meg til å føle meg trygg og klar.
Var hos henne 4-5 ganger og hver gang var hun like imøtekommende og varm.

Anbefales!

Mere menneskelig og i møtekommende tannlege må en lete lenger etter ;-)

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Jeg har tannlege skrekk de lux, i går kveld lørdag 3 mai ble smertene bare verre og verre.. Tok kontakt med Sentrum tannlegesenter og ga beskjed vedr min engstelse , da fikk jeg beskjed at de hadde ei som var suveren når det gjaldt den type engstelser og det kan jeg skrive under på .. Mere behagelig , hjertegod og nydelig tannlege må en lete lengre etter, hun har nå fått en ny pasient , kjører gjerne fra Gjerdrum til Oslo for å få hjelp av henne
Tusen takk enda engang for vel utført og behagelig behandling..
Her er det terningskast 10 av 10 mulige <3

Absolutt å anbefale

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Har vært hos Sisko Petra Brochs siden 2011 og er storfornøyd. Hun er hyggelig og imøtekommende. Hun tar hensyn til meg og forsøker å gjøre behandlingen så smertefri som mulig. Hun informerer og forteller under behandlingen! Alt i alt, svært fornøyd!

Utrolig snill og behagelig.

Klinikk: Sisko Petra Brochs Skrevet

Begynnte her ved en tilfeldighet i 2011, og kommer aldri til å bytte. Meget informativ om tenner og behandling, veldig "gentle" når hun renser og/eller borrer. Man kjenner så vidt at det arbeides i munnen, vet ikke hva som eventuelt kan forbedres.
Anbefales på det sterkeste :-)