William Yu

Autorisasjon (2007)

Oris Dental Madla Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ...
Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
William Yu er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av William Yu

Super fornøyd

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Fikk anbefalt William av en venn og jeg er super fornøyd! Dyktig og effektiv tannlege, rimelige priser og kjempe service. Har bare positive opplevelser

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

William er en faglig dyktig og kjempe vennlig tannlege. Han forklarer alt på en god måte og gir god informasjon før behandling. Ingen stress og klarte å sovne i stolen. Kan anbefales på det sterkeste!

Kjempe fornøyd

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Hadde gruet med til å gå til tannlegen lenge. Utsatte og utsatte. Hadde så dårlig erfaring med den siste tannlegen min med smerter og veldig voldsom behandling. Men var suuuper fornøyd med William! Jeg borret 3 hull. Han forklarte hva han gjorde og var veldig behagelig. Hadde ingen smerter. Fikk litt mer bedøvelse når jeg begynte å kjenne litt. Kommer definitivt til å gå til William igjen. Gruer meg ikke til neste besøk.
Prisene her er også veldig gode, spesielt for oss som ikke har så god økonomi.
All in all super fornøyd 👌🏻

Anbefales

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Har hatt meget gode erfaringer med han som tannlege. Forståelsesfull, grundig og effektiv. Anbefales på det sterkeste.

Smertefritt og proffesjonelt

Klinikk: Dental Norge Forus AS Skrevet

Jeg har vært hos William for behandlinger og hele opplevelsen var profesjonelt og smertefritt. En av behandlingene gikk ut på å erstatte en gammel amalgam fylling med porselen, og flere måneder senere er jeg fortsatt storfornøyd med både behandling og resultat. William er opptatt av forebyggende tannhelsepleie og det er alltid en fornøyelse å gå til kontroll hos han. Jeg vurderer å erstatte flere knekte fyllinger og jeg har full tiltro til Williams råd og gjennomførelse. Har allerede anbefalt han til familie og venner.