Peter Aleksander Müller

Peter Aleksander Müller er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Peter Aleksander Müller

Beste tannlegen

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Var i dag hos tannlege Müller. Utrolig dyktig tannlege! Jeg var veldig nervøs og skjelven, men han fikk meg til å slappe helt av før tanntrekking. Det gikk super kjapt i tillegg :) beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, anbefales! Jeg fikk i tillegg time på dagen og er utrolig fornøyd med Colosseumklinikken.

Gleder meg til å gå til tannlegen

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Tannlegen er ikke vanligvis en man gleder seg til å besøke, men tannlege Müller er i særklasse. Hans personlige egenskaper gjør ham sjeldent godt egnet til arbeid med pasienter. Han viser åpenhet, lytter til pasientens erfaringer og vurderinger og tar seg til til å forklare diagnoser og intervensjoner. Müller forsøker dessuten aldri å pådytte pasienten kostbare tiltak uten å redegjøre for kostnad versus nytte og mulige alternativer.

Odontologi er ikke matematik og noen ganger er en behandling mindre vellykket, ikke nødvendigvis fordi tannlegen gjør noe klandreverdig, men fordi all behandling er forbundet med usikkerhet. Jeg har opplevd dette som pasient hos tannlege Müller, og hans håndtering av situasjonen har vært forbilledlig: Han tar fullt ansvar og gjør korrigerende tiltak uten kostnad for pasienten.

Oppsummert: En dyktig tannlege i særklasse, med høy integritet og fin, humoristisk sans. Anbefales!

En fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

En utrolig behagelig og flink tannlege. Besvarte alle spørsmålene jeg hadde med trygge gode svar. Jeg kan trygt anbefale en tur til denne tannlegen :-)

Meget fornøyd

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Var hos Peter for en sjekk og rens. Muligens den beste tannlegetimen jeg noen gang har hatt. Utrolig dyktig og nøye, samtdig som han besvarte alle mine spørsmål på en god måte. Jeg hadde en del misfarging noen steder og dette fjernet han grundig og forsiktig med fint moderne utstyr. Ingenting negativt å si om ham.

Ærlig og reell

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Tannpleier anbefalte tanntrekk, da aktuelle tann var mye betent. Pga min tannlegeskrekk valgte jeg Müller pga gode anbefalinger her på Legelisten.
Müller var blid og hyggelig, tross alt det jeg sa at han IKKE måtte gjøre (sette sprøyte i ganen, stikke spisse gjenstander opp i tannkjøttet rundt tannen, osv :)), og startet med å undersøkte tannen, bla med rtg.bilde. Han kom fort til den konklusjon, at her skulle ikke trekkes noen tann. Tannkjøttet var fint og rosa, og ingen betennelse var å se (dette trolig pga mitt iherdige arbeide med mellomromsbørsten). På vei ut døren, sa han at jeg bare kunne gå rett forbi skranken, for dette skulle ikke koste meg en eneste krone. Snakk om ærlig og reell tannlege! Anbefales!! :)

Utrolig bra tannlege.

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

De er dyre på Colosseums klinikken, men Peter er en av dem som har greid å kurere min tannlegeskrekk.

Han er utrolig flink til å sette bedøvelse...og det er noe av det værste jeg vet om.

Be om bitekloss, så får du slappe av under behandlingen.

Han bygde opp en jæksel jeg hadde som var ødelagt, i stedet for å legge krone. Den holder fint enda, 6 år etterpå.

Utrolig dyktig tannlege som virker genuint interessert i hvordan pasienten har det.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

For en med tannlegeskrekk er Aleksander perfekt. Han gir deg en følelse av trygghet og har masse empati. Han er også veldig dyktig som tannlege, og loser deg trygt gjennom behandlingen. Kommer til å gå til han fast så lenge han praktiserer.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

En dyktig og utrolig hyggelig tannlege, noe som har hjulpet betraktelig på min tannlegeskrekk.
Grundig og nøye, forklarer under veis hvis noe må gjøres.
Ringer tilbake på telefon ved spørsmål.

Veldig forståelsesfull tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Anbefaler på det sterkeste Peter Aleksander Müller, han tar hensyn til at du er redd og tar seg god tid. Han holder tida, og du kommer inn til avtalt tid. Har bare positive ord om denne tannlegen.