Peter Aleksander Müller

Peter Aleksander Müller er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Peter Aleksander Müller

Tålte ikke kritikk, nei!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg ba spesielt om at opplevde endringer i en tann måtte undersøkes. Men det som ble gjort var lite eller ingenting. Litt pirking og han mente det var helt ok. 1200 kroner kostet dette og litt saltspruting.
To dager senere røyk tanna og jeg skrev en epost og uttrykte min skuffelse over at han - som professjonell - ikke hadde funnet det jeg selv hadde mistanker om, og jeg ba om ny time.
Det jeg fikk var en kald skulder med beskjed om at jeg var uønsket som pasient!

Profesjonell og personlig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Aleksander er 100% profesjonell, samt at resultatet alltid blir perfekt. Samtidig er han høflig og hyggelig.
Jeg kan anbefale han på det sterkeste.

Veldig fornøyd - med service og kvalitet

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg ble anbefalt av venninna mi å gå til Dr. Muller. Han er vennlig, profesjonell og behagelig lege. Anbefales!

Utrolig dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Müller var utrolig flink og fikk meg til å slappe av på tross av tannlegeskrekken. Fikk også et utrolig flott estetisk resultat etter behandling hos han. Anbefales :)

Beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Var i dag hos tannlege Müller. Utrolig dyktig tannlege! Jeg var veldig nervøs og skjelven, men han fikk meg til å slappe helt av før tanntrekking. Det gikk super kjapt i tillegg :) beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, anbefales! Jeg fikk i tillegg time på dagen og er utrolig fornøyd med Colosseumklinikken.