Peter Aleksander Müller

Peter Aleksander Müller er tannlege i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Peter Aleksander Müller

Utrolig dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Müller var utrolig flink og fikk meg til å slappe av på tross av tannlegeskrekken. Fikk også et utrolig flott estetisk resultat etter behandling hos han. Anbefales :)

Beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Var i dag hos tannlege Müller. Utrolig dyktig tannlege! Jeg var veldig nervøs og skjelven, men han fikk meg til å slappe helt av før tanntrekking. Det gikk super kjapt i tillegg :) beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, anbefales! Jeg fikk i tillegg time på dagen og er utrolig fornøyd med Colosseumklinikken.

Gleder meg til å gå til tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Tannlegen er ikke vanligvis en man gleder seg til å besøke, men tannlege Müller er i særklasse. Hans personlige egenskaper gjør ham sjeldent godt egnet til arbeid med pasienter. Han viser åpenhet, lytter til pasientens erfaringer og vurderinger og tar seg til til å forklare diagnoser og intervensjoner. Müller forsøker dessuten aldri å pådytte pasienten kostbare tiltak uten å redegjøre for kostnad versus nytte og mulige alternativer.

Odontologi er ikke matematik og noen ganger er en behandling mindre vellykket, ikke nødvendigvis fordi tannlegen gjør noe klandreverdig, men fordi all behandling er forbundet med usikkerhet. Jeg har opplevd dette som pasient hos tannlege Müller, og hans håndtering av situasjonen har vært forbilledlig: Han tar fullt ansvar og gjør korrigerende tiltak uten kostnad for pasienten.

Oppsummert: En dyktig tannlege i særklasse, med høy integritet og fin, humoristisk sans. Anbefales!

En fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

En utrolig behagelig og flink tannlege. Besvarte alle spørsmålene jeg hadde med trygge gode svar. Jeg kan trygt anbefale en tur til denne tannlegen :-)

Meget fornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Var hos Peter for en sjekk og rens. Muligens den beste tannlegetimen jeg noen gang har hatt. Utrolig dyktig og nøye, samtdig som han besvarte alle mine spørsmål på en god måte. Jeg hadde en del misfarging noen steder og dette fjernet han grundig og forsiktig med fint moderne utstyr. Ingenting negativt å si om ham.