Esben Reimers Kardel

2001

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Mikkels Tannhus Prisliste

Mikkels Tannhus Telefonnummer22 20 72 9222 20 72 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dops Gate 7 0177 Oslo
Esben Reimers Kardel er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Esben Reimers Kardel

Norges beste tannlege for de av oss med tannlegeskrekk

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Kardel ble meg anbefalt av andre med "tannlegeskrekk." Etter 5 år med han som tannlege har jeg ikke lengre hull, eller andre problemer med tennene, hvilket har vært en jevnlig forekomst hele livet.

Kardel er den første tannlegen jeg har opplevd en så seriøs samtale om tennene mine med. Han gir inngående forklaring av hva som ses på bildene og sin vurdering for behandling, sett opp egne mot ønsker og behov. Her utover det som er opplevd andre steder.

Kardel har rettet opp tidligere fyllinger og tannbehandlinger som ikke var gjort særlig godt, med et utmerket resultat. Tidligere behandlinger stammer fra både privat praksis i samme prisklasse og offentlig praksis. Flere visdomstenner er trukket og operert ut, med godt utfall, og særdeles god ivaretakelse underveis.

At Kardel er en svært dyktig tannlege merkes underveis i behandlingen, som er både rask og komfortabel, alt tatt i betraktning. Det er vel verdt pengene for årlig kontroll, siden beløpet spares i det lange løp, grunnet særdeles god kvalitet på behandlingene.

Gjennom de 5 årene hos Mikkels Tannhus har jeg fått full tillit til at jobben som utføres på mine tenner er av beste kvalitet, og tannlegeskrekken har mildnet. Personalet kommuniserer godt og empatisk, og tar umiddelbart vare på deg som pasient når behov oppstår.

Anbefales til alle på det sterkeste- og spesielt om du er blant de av oss med tannlegeskrekk.

Klinikken er flott og begge tannlegene er behagelige og gjør en meget god jobb.

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har brukt Mikkels Tannhus siden jeg flyttet til Oslo i 1989. Årlig innkalling og nødvendige reparasjoner gjøres raskt uten noen form for overbehandling. Det beste er at de alltid er der når jeg trenger dem! Hvis jeg mister en fylling eller biter av litt av en tann får jeg alltid time og hjelp i løpet av 1-2 dager. Klinikken følger godt med på den teknologiske utviklingen av tannlege-utstyr. Jeg kan anbefale Mikkels Tannhus på det varmeste.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Esben Kardel kan kort beskrives som en særdeles profesjonell tannlege med solid faglig og menneskelig kompetanse.
Som pasient får man god informasjon, rask og riktig behandling og kan føle seg trygg på at Esben vil kunne håndtere alle eventuelle uforutsette problemstillinger. Samtidig er han utrolig blid, rolig og hyggelig, og atmosfæren i kontoret bærer også preg av ro, ryddighet og god kommunikasjon. Samtidig fungerer kommunikasjonen og logistikken meget bra ift. nødvendige samarbeidsparter, som tannteknikere m.m.
Lokalene er lyse, moderne, lune og meget rene og ryddige.

Esben Kardel og Mikkels Tannhus anbefales på det varmeste.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i mange år.
Har alltid vært fornøyd med jobbene som er utført og har heller aldri måttet klage i ettertid.
Her er de flinke med alt innen tannbehandlig og det er meget profft utført.
Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste og prisen er i tråd med de fleste andre tannlegekontorer.

Veldig god tannlege

Klinikk: Mikkels Tannhus Skrevet

En veldig god tannlege som lytter til pasienten. Gjør et veldig godt arbeid og har gode lokaler med moderne utstyr. I tillegg har Mikkels tannhus noe svært få andre har: Gratis parkering!
Det er vanskelig å ikke være meget fornøyd. Så får det heller være at prisene nok er litt høyere enn hos enkelte andre (men uten å være ublu). Det er verdt det. Jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.