Kawa Kavian

Kawa Kavian er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kawa Kavian

Kjapp akutt behandling

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Utrolig fornøyd etter en akutt behandling som resulterte i trekk av visdomstann klokken 22.00.

Behandlingen gikk kjappt og uten problemer.
Kawa var meget behagelig.
Anbefales!

Aldri følt meg mer uønsket

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Teknisk flink, men jeg har aldri følt meg mer uønsket enn jeg gjorde hos ham. Måtte til tannlege etter kreftbehandling og han fikk meg til å føle meg som en byrde. Har tannlegeskrekk og dette har ført til at jeg ikke har vært til tannlege på halvannet år. Anbefales overhodet ikke til folk med tannlegeskrekk

Best dentist

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fully advised on the best treatment which was an extraction of a wisdom tooth and further treatment of gums. Never felt so comfortable at the dental practice and in the dentist chair. Will. Come back regularly 😊 highly recommend.

Den værste tannlegen jeg noensinne har vært hos.

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Utrolig hensynsløs og direkte frekk tannlege. Han skulle belære meg på hvordan min sykdom skulle bahandles. Han som tannlege, viste mye bedre enn hjertelegene på Haukeland Universitets Sykehus hvordan min hypotensjon skulle behandles. Han gjorde forferdelig dårlig arbeid, og selvfølgelig datt fyllingen ut etter 6 timer. (Jeg knakk av en del av en tann) En tannlege som får sine pasienter til å føle seg så i veien, har jeg ALDRI opplevd før! Disse 1800.- for det forferdelige dårlige arbeidet han gjorde, er ran!

Aldri mer

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fikk time om kvelden grunnet tannverk, jeg fortalte at jeg sliter med angst. Her ble jeg møtt av en tannlege som jeg heller vil kalle for en slegge mekaniker. Ble ikke fortalt noe i forkant, det ble ikke utført noe akuttbehandling som å åpne tannen og putte antibiotika inn selv om det ble påvist på bildet. Går heller med tannverk enn å gå tilbake der