Kawa Kavian

Kawa Kavian er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kawa Kavian

Utelukkende positivt.

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Har kun gode ord å si om prestestien tannlegepraksis. Flinke assistenter og tannlege. Rask og presis. Rene og hyggelige lokaler. Fem av fem stjerner! Terningkast 6!
Om man absolutt må trekke frem noe negativt så trenger kanskje internettsiden deres en rask "modernisering"?

Fantastisk!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Veldig flink og omsorgsfull tannlege. Forklarer og er effektiv. Beste tannlegen jeg har vært borti! Selv med utpreget tannlegeskrekk er det overkommelig. Lett å få time, kort ventetid :-)

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos!

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege!. Jeg har tannlegeskrekk til de grader..., ikke vært innom noen tannlege på mange, mange år. Fikk høre om Kawa grunnet betennelse i tannkjøttet og for en fantastisk tannlege, han er helt utrolig. Behagelig, forteller alltid i forkant hva han skal gjøre. Jobber kjapt.

Omgjengelig,rask og dyktig

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Jeg fikk akutt time hos ham om kvelden etter jobb.... Hadde prøvd ett par andre men der var det ikke ledig..... Jeg måtte trekke en visdomsjeksel og hadde betennelse i tannkjøttet, tannen ble trekket med en gang og jeg fikk antibiotika samme dagen...
Grei kar, faglig dyktig og effektiv

Tannlegen i mitt liv

Klinikk: Prestestien Tannlegepraksis Skrevet

Jeg mener det, en bedre tannlegepraksis tror jeg neppe finnes.
Kom til Kawa med knekt tann etter å gått med en midlertidig fylling etter rotfylling (ikke fullført, grunnet tannlegeskrekk). Etter det har det vært mange besøk, da jeg hadde ekstremt mange hull... Han jobber raskt og tar ALLTID hensyn til pasientens problem/ønsker. Nå har jeg null hull, og ved siste behandling lo jeg i tannlegestolen. At mannen er allergisk mot tannkrem, elsker sjokolade og har tannlegeskrekk gjør at han er alt annet enn en tradisjonell tannlege.