Sheeraz Malik Sharif

Autorisasjon (2012)

Fluor Tannklinikk Telefonnummer968 00 677968 00 6 ...
Trondheimsveien 20A 0560 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Oslo og Vinje

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

Medfølende og trygg

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Ringte fredag ettermiddag, fikk akutt time lørdag 7 juli. Er som mange andre mindre glad i å gå til tannlegen, føler angst for det. Ble møtt med vennlighet, og forståelse, for min angst. Rask og god behandling. Tannlege Sheeraz M Sharif får min anbefaling.

Fantastisk, rolig, flink og tillitsfull tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Kan ikke få fullrost tannlege Sheeraz Malik Sharif nok, da min tann delte seg i to biter torsdag i romjulen kl.16.00, ingen tanneleger var oppe, var helt panisk, da min mann fant Sharif på nettet og ringte, fikk time kl. 18.00, han bygde opp tanna igjen, jeg med min tannlegeskrekk, ble tatt så mildt og forståelses fullt i mot, ingen sure miner, flink til og forklare hva som ble gjort :) prisen var heller ikke skremmende, kan absolutt anbefale denne tannlegen :)

En dyktig og seriøs fagmann

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg er for tiden under behandling på denne tannlegeklinikken, og jeg må bare legge til at både velkomsten, servicen, behandlingen, kommunikasjonen bare er helt fantastisk bra. Samtlige personell på denne tannlegeklinikken er meget hyggelige og blide, anbefales på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Sheeraz er en snill, morsom, dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk og har derfor ikke gått så ofte til tannlege som jeg burde. Men her føler jeg meg 100% ivaretatt og i trygge hender. Ser fram til å får orden på tennene i samarbeid med denne snille og dyktige tannlegen. Anbefales!

Veldig bra og effektiv behandling ! Anbefales til personer som vil ha minst tid i tannlegestolen !

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Effektivt arbeid med nøyaktig og godt arbeide ! Hyggelig person som er flink til å informere om hva som gjøres/må gjøres !
Anbefales absolutt !