Sheeraz Malik Sharif

Autorisasjon (2012)

Fluor Tannklinikk Telefonnummer968 00 677968 00 6 ...
Trondheimsveien 20A 0560 Oslo
Sheeraz Malik Sharif er tannlege i Oslo og Vinje

Siste vurderinger av Sheeraz Malik Sharif

En helt annen verden!

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Har grunnet tannlegefrykt holdt meg unna dem i litt for mange år.
For en måneds tid siden opplevde jeg ekstreme smerter i hele kjeven og flere tenner, pga. en infeksjon. Sheeraz fikk meg inn på en søndag, og gjorde en utrolig god jobb med å få meg gjennom frykten, ved å ta alt rolig og forklare grundig hva som faktisk måtte gjøres. De er alltid blide, og kundens opplevelse tar virkelig førsteprioritet

Uten tvil den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, og prisene er langt ifra avskrekkende. Tusen takk!

Suveren tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg har gått et års tid hos Tannlege Sheeraz Malik Sharif, og kan anbefale denne klinikken på det varmeste. Jeg har opplevd profesjonell tannbehandling på alle områder, fleksibel timebestilling og meget hyggelige tannleger. Jeg er storfornøyd og kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Endelig funnet en veldig flink tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Endelig har vår familie funnet en tannlege som tar oss på alvor og gjør en kjempejobb. Denne tannlegen tar hensyn til dine behov og er flink til å behandle pasienter som har tannlegeskrekk eller tidligere har dårlig erfaring med tannleger. Dette er en tannlege vi ønsker å bruke videre.

Veldig flott tannlege

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Tusen takk for den raske hjelpen, for en bra pris. Jeg ble tatt imot på en hyggelig måte. behandlingen var også greit. Nå går det bra med meg og det skyldes alt han. samtidig er det kanskje greit og nevne at jeg ringte flere tannleger i østfold og han var den eneste som faktisk hjalp. Tusen hjertelig takk for hjelpen.

Forklarer veldig bra. Rent og delikat.

Klinikk: Kambo tannlegeklinikk og tannlegevakt Skrevet

Jeg kom til tannlege Sheeraz Malik Sharif en søndag på en akutttime. Jeg ble veldig godt mottatt. Forklarte veldig godt hva som hadde skjedd og viste meg på bildet. Jeg fikk gode alternativer på hva som kunne gjøres videre. Han gjorde det som trengtes akutt og satt opp en oppfølgende time uken etter. Jeg følte meg i trygge hender. Han var kunnskapsrik og tillitsskapende. En meget hygienisk klinikk. Jeg står midt i et tannkegeskifte og har bestemt meg for at Sheeraz Malik Sharif skal bli min faste tannlege fremover.