Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Anbefales på det varmeste! Både fordi hun er ekstremt dyktig og veldig, veldig hyggelig. Hun forklarer og begrunner godt alt hun gjør, noe som virker både betryggende og beroligende.

Topp service og behandling!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda har vært min tannlege i flere år, og hun er helt topp! Hun er utrolig dyktig faglig, kommuniserer godt og forteller hva hun gjør underveis i behandlingen. Hennes undersøkelser av tenner og tannkjøtt utføres på en svært skånsom måte, og jeg er veldig trygg som pasient hos Linda. Nylig fikk jeg også en øyeblikkelig time fordi jeg hadde bitt av et skall på en tann! - det er service det! Hun anbefales på det varmeste.

Den aller beste tannlegen

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda har nå vært min tannlege i 7-8 år. Hun er den aller beste. Jeg har gitt henne flere vanskelige utfordringer, de har hun taklet på beste måte. Hun er svært grundig, oppdager alt som er som det ikke skal være. Henne kan jeg stole på. Hun kommuniserer med meg under hele behandlingen, forklarer alt hun planlegger å gjøre og alt hun gjør. Hun arbeider med stor omsorg og oppmerksomhet på meg som pasient, selv uten bedøvelse har jeg ikke opplevd smerter under behandlingen. Hun gjør også et veldig pent arbeid.
Jeg har hatt noen ekstra store problemer, bl.a. med betennelser. Linda har gode samarbeidspartnere som har hjulpet til med det, også disse er jeg svært fornøyd med.
Ikke minst er Linda alltid blid og hyggelig, jeg anbefaler henne på det varmeste.

Min fantastiske tannlege!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda har vært min tannlege i noen år og vi er flere i familien som går hos henne. Jeg har en tannkjøttsykdom og må passe ekstra godt på tennene mine. Fra første gang jeg var hos henne har jeg blitt tatt utrolig godt vare på:) Hun er faglig dyktig, varsom og forklarer alt som skal gjøres nøye før hun setter i gang. Dette gjør at jeg føler meg trygg og avslappet i stolen hos henne. Som en tannlege med både empati og humor vil jeg varmt anbefale Linda! Til de som gruer seg til tannlegebesøk: Linda er gull! Bare å bestille time:) Hun holder også til veldig sentralt i Brugata i Oslo.

Dyktig og sympatisk tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

En svært dyktig tannlege med stor kunnskap innen sitt fagfelt. Jeg har en tannkjøtt sykdom som må følges opp og forskjellige tiltak må vurderes. Jeg er 100% trygg på at hun tar de rette vurderingene. Har du tannlegeskrekk og behov for en forståelsesfull tannlege, bestill en time idag. Linda tar deg på alvor. Jeg har henvist både mine voksne barn og venner til henne og alle er fornøyde. Jeg gir henne mine beste anbefalinger.