Linda Koldsland

Autorisasjon (2005)

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Svært dyktig - og en gave til en med tannlegeskrekk

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Lina Koldsland er en usedvanlig dyktig og kompetent tannlege som gjør et grundig og godt arbeid. Hun er også mer empatisk og forsiktig enn de aller fleste og ønsker at pasientene hennes ikke skal oppleve smerte når de er hos henne. Det gjør vi faktisk ikke heller, fordi hun er skånsom, lyttende og gir oss det vi trenger av mild bedøvelse som heller ikke er smertefull.

Om du kvier deg for å gå til tannlegen, er det Linda du skal gå til. Har du noen ekstra utfordringer med tennene dine, anbefales hun også på det varmeste.

Helt suveren tannlege - beste jeg har gått til noen gang!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en helt fantastisk tannlege! Utrolig flink til å forklare hva som trengs og hva hun gjør når hun holder på, samt å gi gode råd. Hun er lett på hånden, forsiktig og dyktig så det er svært sjelden at noe gjør vondt. Hun er ekspert på å sette bedøvelse uten at sprøyten i seg selv gjør vondt. Og resultatet på arbeidet blir alltid bra! Hun er dessuten en veldig søt og hyggelig dame, som oppriktig bryr seg om pasientene sine, så det er alltid en trygg og god opplevelse å ha time hos henne. Hun anbefales på det sterkeste, og selv skal jeg aldri bytte tannlege igjen! Har også anbefalt henne videre til to stykker som begge var like fornøyd som meg.

Fornøyd med tannlegen din? Det er jeg!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda Koldsland har vært min tannlege i over 11 år. Hun holder til sentralt på Brugata Tannhelse i Oslo. Linda er alltid opptatt av å slå av en hyggelig prat, kommuniserer godt under hele behandlingen, er faglig dyktig og er opptatt av å bruke nye metoder og hjelpemidler innenfor sitt fagfelt.

Beste anbefalinger!

Veldig fornøyd

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg blir alltid informert om hva som skal gjøres underveis, hun er grundig og dyktig. Det virker som hun er oppdatert på nye metoder og hjelpemidler. Jeg har gått hos henne i mange år og håper at hun fortsetter lenge i Brugata Tannhelse.

Den beste tannlegen jeg har hatt og fremdeles har

Min tannlege Linda Koldsland, er den beste jeg har hatt
Vært pasient hos henne i over 12 år. Hun er kyndig, informativ og behagelig å bli behandlet av. Jeg kan anbefale henne på det sterkeste. Samtid så ligger tannlegekontoret veldig sentralt i Oslo, rett ved Grønland T-banestasjon.