Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

VIRKELIG DEN BESTE

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Etter behandling av tannlegeskrekk fikk jeg anbefalt Linda, og det er den beste anbefalingen jeg har fått. Nå sovner jeg i tannlegestolen. Hun er den eneste tannlegen jeg stoler på og føler meg veldig trygg hos henne. Veldig dyktig, profesjonell og hyggelig. Hun forteller underveis hva som skal gjøres og hvordan det hørtes/føles og at hun stopper med engang jeg løfter armn. Gir også en pris i forkant sånn at man ikke får sjokk. Nå går jeg på årlig kontrollsjekk og jeg har ikke noe problem med å gå til tannlegen i det hele tatt. Anbefales på det sterkeste!

Hun bytter jeg ikke

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

En GOD tannlege! Nøye, rask og dessuten en hyggelig dame! Hun er god på å vise hvor f.eks. renholdet kan bli bedre, hvilke børster som bør brukes m.m. Oppstår det problemer er hun flinkt til å foreslå gode løsninger.

Den beste tannlege jeg har hatt!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har hatt tannlege Linda Koldsland i ca 15 år, først i Asker og nå i Brugata. Hun er ansvarsfull, faglig dyktig og kommuniserer på en hyggelig væremåte. Den beste tannlege jeg har hatt.

En ansvarsfull, dyktig og profesjonell tannlege!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har vært kunde hos tannlegene i Brugata 11 i et par tiår og har hatt Linda Koldsland som min tannlege i flere år. Jeg opplever at hun tar pasientens tannhelse på alvor, er ansvarsfull, faglig dyktig, kombinerer det profesjonelle med en hyggelig væremåte og er veldig dyktig i sin kommunikasjon med å gi råd, forklare hva hun gjør og hvorfor.
Jeg gir Brugata 11 Tannhelse og Linda Koldsland mine beste anbefalinger.

Den beste tannlegen

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Anbefaler tannlege Linda Koldsland og Brugata 11 tannhelse på det sterkeste! Her er du virkelig i trygge hender.
Hun er faglig dyktig, hensynsfull og utrolig hyggelig.