Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Min beste opplevelse

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda Koldsland er faktisk den beste tannlegen jeg har vært hos. Aldri følt meg bedre og i tryggere hender.

Linda er både faglig dyktig og hyggelig

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har hatt Linda Koldsland som tannlege i flere år nå. Hun er grundig, faglig dyktig, omtenksom, rolig og hyggelig som person. Håper å beholde Linda som tannlege så lenge jeg kan!
Linda kan anbefales på det varmeste!

De varmeste anbefalinger

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Linda Koldsland. Linda er grundig og svært dyktig. Hun har en behagelig fremtoning og holder god kommunikasjon gjennom hele besøket.

Dessuten er helhetsopplevelsen av besøket på klinikken et pluss. Upåklagelig service, alltid punktlig og trivelig. Linda og teamet gir god oppfølging i etterkant av besøket når det er nødvendig.
Tenk det, at det kan være HYGGELIG å dra til tannlegen!

Jeg har lenge anbefalt Linda til mine bekjente, og nå gir jeg mine varmeste anbefalinger også her.

Dyktig og effektiv

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har gått til Linda siden hun begynte hos Brugata 11 Tannhelse og kunne ikke tenke meg å bytte til en annen tannlege. Hun er blid, dyktig og effektiv. Kan anbefales på det varmeste!

En perfekt tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en perfekt tannlege, super faglig, rolig og hyggelig. Prøver aldri å selge ting man ikke trenger, som andre tannleger gjør. Jeg ville aldri hatt noen annen.