Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Dyktig!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg kom til Linda med tannlegeskrekk og mange problem-tenner. Hun var lett å snakke med, omsorgsfull og ikke minst faglig flink. Hun, og de andre ansatte, var tålmodig med min angst, og sammen fikk vi kontroll og gjennomførte flere behandlinger. Alt med så lite ubehag og smerte som jeg tror er mulig.

Empatisk og tillitsvekkende

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en svært empatisk og tillitsvekkende tannlege. Har hatt problemer med tannlegeskrekk i mange år, men hos Linda føler jeg meg trygg. Hun lytter og tar hensyn til det jeg forteller. Hun forklarer alt underveis i behandlingen og gir god informasjon. Oppfatter henne som veldig grundig og sterk faglig. Samtidig føler jeg hun tar hensyn til hvordan jeg har det underveis i behandlingen. Linda er en tannlege som jeg har stor tillitt til. Føler meg alltid sett og hørt av hyggelige tannhelsesekretærer før behandling og ved kommunikasjon på telefon.

Trygg, dyktig, rask.

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har gått hos Linda i noen år nå, og føler meg godt ivaretatt. Linda er rask og kyndig, på en rolig og vennlig måte. God til å informere underveis, hun må være en gave til de som har tannlegeskrekk. Anbefales!

Håndterer tannlegeangst på en god måte

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Etter maange år uten tannlege måtte jeg krype til korset pga smerter for noen år siden. Fikk tips av bekjente og endte opp hos Linda etter noen søvnløse netter pga angst. Ble møtt på en svært god måte, og har siden vært hos Linda to ganger i året…uten å være søvnløs.

Empatisk og omsorgsfull

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er empatisk, rolig og omsorgsfull. Hun virker genuint opptatt av at pasienten skal ha en god opplevelse og informerer om alt som gjøres underveis. Anbefales særlig til de med tannlegeskrekk.