Linda Koldsland

Autorisasjon (2005)

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

En fantastisk dyktig og god tannlege

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har gått hos Linda i flere år, og har ikke tenkt å bytte henne ut, til tross for at det har blitt litt reisevei til Brugata.
Linda er en meget dyktig og flink tannlege, i tillegg til å være hyggelig og vennlig. Hun forklarer grundig hva hun gjør, følger opp tidligere avtaler og "tannproblemer". Føler meg godt ivaretatt hos henne.

Jeg kan anbefale å gå til Linda, det er trygt og godt!

Profesjonell og vennlig

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Har gått til Linda i en årrekke, anbefaler henne på det varmeste. Hun er profesjonell, dyktig, vennlig, hyggelig og forklarer godt underveis. Føler meg trygg og ivaretatt.
I tillegg er det delikate lokaler, imøtekommende personale. Man føler seg rett og slett velkommen.

Beste tannlegen i byen!?

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Etter å ha brukt Tannlegene i Brugata i mange år var det på høy tid å gi de litt ros! Linda og hennes kolleger tar deg godt imot og har alltid "god tid" til å høre på spørsmål og gi gode svar.

Linda Koldsland er behagelig som person og sørger for at det helt klart er pasienten som er i fokus.
Hun jobber alikevel raskt og effektivt samtidig som hun alltid passer på at man husker å senke skulderne, puste med magen og si ifra dersom det er noe.

Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er meget dyktig, hyggelig, og generelt veldig flink til å sørge for at man har det bra gjennom hele tannlegebesøket!

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år, og har lenge vegret meg for å oppsøke tannlegen som følge av det. Jeg ble tipset om Brugata 11 Tannhelse, og her føler jeg meg alltid ivaretatt. Behandlingen og informasjonen jeg får før jeg går er helt upåklagelig, og det føles ikke lenger så «skummelt» å gå til tannlegen som det gjorde før.

Fins ikke bedre tannhelseklinikk enn dette — velg Brugata 11! Kjempebra!!!

«The one and only»

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Anbefaler Linda Koldsland på det sterkeste! Profesjonell, dyktig, blid og empatisk. Er personlig ikke så glad i tannlegebesøk men føler meg meget godt ivaretatt hos Linda og trygg på at jeg får best mulig hjelp.