Linda Koldsland

Linda Koldsland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Linda Koldsland

Helt rå service

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg liker när man lär sig nya ting Og när folk er hyggliga, ikke för de dem ”må” utan för att de vill. Linda sin tandlege klinik är fantastisk på så många måter.
Lokasjonen, nära till allt hehe men det Jeg verkligen likte är att du kommer in, får ett välkomnande i receptionen. Blir gott mottat av tandlegen. Linda er Flink till att förklara Hva hon gör samtidigt som
Hon gör det, spör flera gånger om det föles bra og lär dig om din mun Og Hvordan allt fungerar samtidigt som hon utför ett extremt gott jobb! Linda gör det ”lilla extra” Så som = tips på tandtråd, speciella tandkrämer, Hvordan man pustar tänderna Og hva man gör om det iser i tenderna.
En god helhets opplevelse, anbefales på det starkaste!

Uten tvil den beste tannlegen i Oslo

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har gått til Linda i mange år nå.
Etter å ha vært hos flere forskjellige opp gjennom kan jeg med hånden på hjertet si at hun er den mest behagelige, skånsomme, tydelige og dlonkeste jeg har møtt til dags dato.
Linda er tydelig i kommunikasjonen med pasienten og er kjent for å behandle pasienter med tannlegeskrekk.
Meget rolig og behagelig vesen. Hun vier tid til å forklare alt hun gjør i prosessen for å gjøre pasientene så trygge som mulig.
Hun bruker det nyeste utstyret til sitt virke og er oppdatert på nye metoder som er på markedet.
Prisen hennes er under gjennomsnittet og hum er alltid presis.
Jeg vil gi Linda topp karakter i alt.
Takk, Linda, for at du er så ydmyk og proffesionell i alt du gjør.

For meg er Linda Koldsland den beste tannlegen man kan ha

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Jeg har fått behandling hos Linda siden 2009, I tillegg til at hun er en hyggelig, tålmodig og alltid blid er Linda en usedvanlig dyktig tannlege.Pasientene vet hva de går til, slik at de ikke føler at de blir bondefanget. Ofte er det vanskelig å forutsi hvor mye en behandling vil koste, men hos Linda for man alltid god informasjon hva som skal gjøres og hvorfor.
Hun ber deg heller ikke komme tilbake hvis det ikke er nødvendig, veldig tydelig på hva som kan vente og hva som bør behandles raskere.
Du får også svar på e-post, henvendelser og Linda følger også opp etter normalarbeidstid hvis nødvendig . Min opplevelse er at hun er presis og nøyaktig i sitt arbeid.
Jeg kjenner stedet, og har tillit til tannlegen. Alt i alt synes jeg ikke tannleger er dyrt i forhold til andre ting vi bruker penger på.

Den absolut bästa man kan få tag på i Norge!

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Vart ska jag börja?! Första gången jag kom till Linda så hade jag inte varit hos tandläkaren på över tio år p.g.a. tandläkarskräck. Jag låg i Lindas stol, tårarna rann ner för kinderna och hela kroppen skakade av rädsla och nervositet. Den känslan förvandlades ganska snabbt till trygghet med hjälp av Lindas utstrålning av empati, medkänsla, trygghet och förståelse. Nu har jag varit hos henne i många timmar och den onda känslan jag haft försvann mer och mer för varje gång. Min ångest över att gå till tandläkaren har försvunnit helt och nu längtar jag till nästa gång jag ska få komma till Linda. Nästan så att jag hoppas på hål.

I tillägg till att hon botat skräcken så har mina tänder blivit otroligt fina och jag kan äntligen le igen utan att hålla för munnen. Ord kan inte beskriva min tacksamhet för Lindas bemötande och existens, jag rekommenderar absolut alla att besöka henne på Brugata i Oslo. Tack för att du är du! ❤️

Helt fantastisk

Klinikk: Brugata 11 Tannhelse Skrevet

Linda er en fabelaktig tannlege,meget dyktig og alltid blid :) veldig flink til å forklare og ta hensyn om du er engstelig.Anbefales på det varmeste!