Eline Redner Tverran

Eline Redner Tverran er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Eline Redner Tverran

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Eline Redner Tverran Skrevet

Jeg hadde moderat tannlegeskrekk på grunn av mange dårlige opplevelser før jeg fant Eline. Hun kurerte angsten min i løpet av første time. Jeg har aldri hatt en tannlege som er så hyggelig, forsiktig og flink til å informere om hva hun gjør.
Jeg slapper virkelig av i stolen når jeg er hos henne og føler meg trygg. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle glede meg til tannlegetimen, men sånn er det nå :)

Har vært hos henne både på avd. Helgelandsmoen og i Vesterngaten. Jeg foretrekker Helgelandsmoen fordi det er topp moderne utstyr og flotte lokaler. Alle tannleger og medarbeidere jeg har møtt der har vært kjempeflinke og hyggelige. Anbefales på det varmeste.

Wow!

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Elise er den beste tannlegen jeg har vært borti. Rolig, forklarende, imøtekommende. Jeg tror helt ærlig at hun er det hyggeligste mennesket jeg har møtt innen "helse". Hadde litt tannlegeskrekk før jeg dro hit. Men det var borte etter første time. Kjempehyggelige damer i resepsjonen også. Vil virkelig ditt beste.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Hun er en tålmodig, rolig og behagelig person som alltid får deg til å føle deg vel. Tar seg god tid, forklarer hele tiden hva hun gjør, og er veldig oppmerksom på hvordan du har det. Anbefaler henne på det sterkeste.

Behagelig, rolig, dyktig og veldig flott tannlege å være hos.

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Har du tannlegeskrekk, er henne veldig flink med det også. En føler seg veldig godt ivaretatt hos henne.

Jeg overvant min tannlegeskrekk.

Klinikk: Tannlege Eline Redner Tverran Skrevet

Sitter tilbake med bare gode opplevelser (på tross av at jeg måtte trekke en tann..) Beroligende og behagelig tannlege som forklarte godt underveis. Anbefales på det sterkeste.