Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Var hos Shoresh for å fikse spenninger i kjeven. Følte meg så trygg og ivaretatt gjennom hele timen. Veldig profesjonell og utrolig dyktig tannlege! Kommer absolutt tilbake hit!⭐️

Flott tannlege

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Flott tannlege som gjorde opplevelsen komfortabel! Anbefaler han og klinikken på det sterkeste!!!!!!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg har operert ut to visdomstenner hos Oris Dental. Var ganske så nervøs før inngrepene, men Dr. Afnan er et naturtalent i å berolige og informere pasienten hans. Følte meg så godt ivaretatt. Vil absolutt anbefale både oris dental, og spesielt Dr. Afnan. Fantastisk lege og person👍🏼😁

Fantastisk tannlege og oralkirurg

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde Shoresh Afnan som tannlege da jeg fant ut at jeg trengte implantater pga agnesi (ikke tenner under melketenner). Første tannlege som har fortalt meg at dette var en ting og hva som kunne gjøre med det. Fantastisk oppfølging og mye humor. Shoresh er rolig og forklarer alt som skjer til pasienten. Da jeg var klar for min andre operasjon og fant ut at han var blitt oralkirurgen ble jeg avslappet og glad. Alle fire implantater er fortsatt hele og fine.

Meget dyktig og trygg Oralkirurg

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg er så fornøyd med Oris Dental Galleriet hos Shoresh Afnan. Tar seg god tid, rolig og veldig god til å berolige den som sitter i stolen. Får alltid godt med bedøvelse, og aldri hatt vondt under visitten. Anbefaler virkelig Shoresh Afnan om du sliter med tannlegeskrekk som meg!;) Han har også vært utrolig grei når det gjelder betalingen. Har fått lov til å betale litt nå og da, som har vært helt topp når det gjelder meg som har fått satt inn implantat.
Anbefales på det sterkeste!!!