Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Suveren!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og ble panisk da jeg skulle ta ut en diger cyste i underkjeven som lå tett inntil en nerve og med fare for tap av tann. Kjevekirurg Afnan er veldig omsorgsfull, han forklarer og betrygger. Inngrepet gikk fort med utmerkede resultater og tannen ble berget! Afnan er ikke bare en veldig dyktig kirurg, men ser og følger opp pasienten hele veien. En tannlege av øverste rang!

Beste Tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Shoresh er den beste og mest fantastiske tannlegen jeg har møtt!
Utrolig glad og fornøyd at jeg valgte han da jeg måtte trekke to visdomstenner. Jeg grudde meg veldig, men han var rolig, nøyaktig, og brukte tid på å roe meg ned. Jeg anbefaler Shoresh på det sterkeste.😍

Veldig fornøyd!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Jeg ble nødt til å få implantat-behandling på en fortann, altså å trekke en tann samt sette inn en skrue. Jeg har i utgangspunktet ikke tannlegeskrekk, men fikk mildt sagt panikk da tannen skulle trekkes. Nå er jeg veldig glad for at dette skjedde hos Shoresh Afnan. Han og en kollega roet situasjonen helt, og fikk meg til å slappe av, så godt det lot seg gjøre! Oppfølging etter dette har også vært fenomenal, og jeg har følt meg ivaretatt hele veien. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble tatt godt hånd om av Shoresh Afnan da jeg i dag måtte trekke to visdomstenner. Han var rolig, nøyaktig, og brukte humor for å roe meg ned. Hele operasjonen tok under ti minutter, og jeg anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Fantastisk tannlege som tar vare på deg som pasient med masse humor og profesjonell fremtreden. Jeg var veldig nervøs før operasjon av visdomstann, men Shoresh beroliget meg fra sekundet jeg satte meg i stolen og selv om inngrepet ble mer komplisert enn først tenkt følte jeg meg hele veien i trygge hender. Anbefaler Shoresh og Galleri Oslo klinikken på det sterkeste!