Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Fantastisk

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Gruet meg til å fjerne visdomstennene, men kirurg Shoresh Afnan gjorde opplevelsen til noe positivt, gikk superfort og smertefritt. Superfornøyd 😊

En utsøkt blanding profesjonalitet, humor og empati

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Shoresh er en fantastisk tannlege. Rent teknisk ble det åpenbart at han visste hva han drev med fra første stund, og vel så det, men i tillegg er han rett og slett en særdeles behagelig type. Han lytter, sier fra om hva som skjer, og er ganske morsom.

Det var nesten litt synd at mine tannlegebesøk hos han var blant de raskeste jeg har hatt, til tross for nogenlunde komplisert operasjon.

Fineste Shoresh

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Glad for at nettopp han ble «min» behandler. Med tannlegeskrekk og forestående operasjon ble han min stødige, trygge, seriøse og morsomme kirurg. Rett mann på rett sted. Anbefales på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd med dr. Afnan! Veldig sympatisk, men likevel effektiv. Han lytter til pasienten og forteller deg hele veien hva som skjer. Anbefales på det sterkeste!

Perfekt

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Om du har tannlegeskrekk og flere utfordringer i munnen din – gå kun til ham. Du blir ikke bare fornøyd, du blir lykkelig etter å ha besøkt denne mannen: dine problemer vil bli løst ikke bare profesjonelt, men meget raskt og med flott stemning. Jeg ble operert av ham to ganger, en operasjon var komplisert. Shoresh er en unik kirurg. I tillegg har han en utrolig bra humorsans :)