Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

Superflink

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Beste tannlege/spesialist jeg har vært hos. Kan virkelig faget sitt og ser pasienten. Utrolig rolig, snill og betryggende i møte med pasient. Forklarer steg for steg hva som skjer underveis, og snakket med meg hele veien gjennom operasjon for å sørge for at jeg var våken, hadde det bra og smertefritt. Samtidig effektiv og presis.

Anbefaling fra en med tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg sliter veldig med tannlegeskrekk, så det å få vite at jeg måtte fjerne alle visdomstennene mine hos en kirurg var en veldig skummel tanke. Det ble takk og lov ikke slik jeg fryktet. Å bli behandlet av Shoresh har gjort at jeg har kommet fra det hele med gode opplevelser og mindre frykt. Han har en beroligende tilnærming og er i det heletatt en veldig kul type samtidig som han er superproff.

Verdens beste Tannlege❤️

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg slet lenge med en knukket tann på venstre side,og det sliter på selvtilitten,det var gledens dag å komme til Shoresh Afnan! Han tok godt vare på meg,og jeg følte meg trygg! Resten av Galleri oslo var svært imøtekomende å fine med meg,i en så vansklig tid! Smilet ditt har mer å si enn man tenker over! Men nå kan jeg endelig smile meg til en bedre fremtid! TAKK❤️❤️ Anbefaler dere på det STERKESTE!

For en tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Aldri følt meg mer vel etter en tannlegebehandling! Virker som han både kan faget sitt samtidig som han er behagelig, rolig og omtenksom. Effektiv, men ikke stressa og sur. Flink til å forklare alt han gjør på en forståelig måte. Tenk om alle tannleger var sånn.

Full kontroll med et smil

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Siden barndommen har en av mine mest ubehagelige opplevelser vært hos tannlege. For første gang i mitt voksene liv fikk jeg gleden av å møte en tannlege som fikk meg til å le, føle meg avslappet, og før jeg viste ord av det var inngrepet over på rekordtid (noe andre tannleger beskrev som et veldig komplisert og vanskelig inngrep). Jeg fikk til og med latterkrampe under operasjonen, takk for behagelig og morsom opplevelse!