Shoresh Afnan

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Shoresh Afnan

professionell og menneskelig tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen. Fikk mye oppmerksomhet. Han er en tannlege som gjør meg roligere når er jeg bekymret. Fikk profesjonell hjelp og støttende behandling.

Den beste menneske jeg har vært bort i

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg 28 år gammel kvinne og har aldri møtt på et menneske med så god erfaring, barmhjertig, rik på livets gang, et forbildet.
Jeg har mange forskjellige skrekker og tannlegeskrekk var en av dem, Shoresh fikk bort den skrekken. Han fortjener en pris på så mange ting, ikke bare hvor fantastisk flott kirurger/tannlege han er, men for det menneske han han er! Han er en fantastisk lærer på så mange måter. Jeg gleder meg til å gå til tannlegen igjen pga av HAN. Hvem smiler og ler når du går ut av tannlege timen? Han får deg komfortabel, han synger og smiler😊 Om det er en pris som deles ut til gode kirurger/tannleger, så fortjener han absolutt en!!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Virkelig flink fyr som åpenbart vet hva han holder på med.
Han satte på musikk, pratet og tullet. Det gjorde at en nervøs pasient følte seg trygg og godt ivaretatt. Han tok seg tid til å informere godt om hva som skjedde og hva som var gjort og videre anbefalinger. Jeg vil utvilsomt komme tilbake ved behov for avansert tannbehandling!

Anbefales!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Fjernet 2 visdomstenner. Shoresh er dyktig, effektiv og hyggelig kirurg! Personalet like så. Anbefales uten tvil!

Den beste tannlegen

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg har fulgt Shoresh Afnan fra Fredrikstad til Oslo, nettopp på grunn av han som tannlege. Jeg har hatt uheldige opplevelser før og hatt tannlege-skrekk. Så gleden var ikke stor når 3 visdomstenner måtte opereres ut. Hos Shoresh ble jeg så godt tatt vare på, beroliget underveis og vi hadde en god dialog så jeg følte meg trygg. Jeg kan på det varmeste anbefale han på det varmeste. Aller varmeste.