Erik Katle

Endodonti

Autorisasjon (2013)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kjeller Tannhelse Telefonnummer63 81 36 7663 81 36 ...
Gunnar Randers vei 12 2007 Kjeller
Odontia Varna Tannlegesenter Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ...
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Erik Katle er tannlege i Lillestrøm og Moss

Siste vurderinger av Erik Katle

Hyggelig ung mann

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Han har hjulpet meg veldig med å endelig få tenner jeg kan smile med. Mange runder med trekkinger, rotfyllinger, fyllinger og en krone. Han er dyr, men det er det verdt! Har slitt veldig med selvbildet på grund av tennene mine, og var veldig flau for å gape opp. Han dømte meg ikke, tok det veldig profesjonelt. Han fikk meg til å le, og se fremover! Han er magisk til å sette bedøvelse, rart at ikke alle tannleger gjør det samme. Veldig deilig å endelig gå til tannlegen for bare sjekk og puss. Hvis jeg skal si noe negativt etter alle rundene i stolen, er at det kom inn sekretærer / tannpleiere hele tiden for å finne ting i skuffer og skap, skvatt litt. Men alt i alt gir jeg min anbefaling av Katle. Veldig fin klinikk også.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Utrolig rolig og betryggende tannlege!
Jeg har vanvittig tannlegeskrekk, men ble nødt til å ringe på "krisetime" 1. Nyttårsdag da en jeksel knakk.
Etter noen måneder med rotfylling og diverse, er endelig ny permanent krone på plass!
Om ikke tannlegeskrekken er helt kurert, er den i det minste betraktelig redusert!
Anbefales på det sterkeste å besøke Kjeller Tannhelse!

Behagelig!

Klinikk: Erik Katle Skrevet

Han har kuret min tannlegeskrekk! Gruer meg ikke lenger til å dra til tannlegen. Samboeren min, barna mine og megselv har fått seg en rolig og tolmodig tannlege

Du verden

Klinikk: Erik Katle Skrevet

Hadde tannværk like før jul , og etter å ha ringt rundt til x antall tannleger for hjelp , kom jeg ikke langt. Enten var det stengt, eller så hadde de ikke tid. Ringte til kjellerklinikken, selv om det lå litt unna. Det var fult der også, men dama jeg snakket med i telefonen skulle spørre tannlegen likevel. Vips fikk jeg time, og satt i stolen ca 1 time senere. Gikk derfra med en tannpine mindre, og en ny fast tannlege

Veldig flink

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

En veldig flink tannlege som kan anbefales! Har hatt tannlegeskrekk, men dette ser ut til å ha gått bort etter å ha vært hos han. Man kjenner ikke sprøytestikket!
Eneste ulempen jeg kan komme på er at det er et dyrt sted, men fikk jo vite prisene før behandlingen startet, så var jo klar over det.