2010

Ida Christine Buer Priser mangler

Siste vurderinger av Ida Christine Buer

Ida er fantastisk

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Jeg slet med veldig tannlegeskrekk. Ida er så rolig har tid forklarer og kalerer og roe meg ned. Jeg har ikke søvnløse netter før time lenger. Hyggelig og snakke med Ida og ikke redd for behandling. Var ofte oss henne i ca 2 år, var mye som måtte gjøres. Nå er jeg ferdig og er bare på kontroll. Opplevde at et skal gikk av tann mi på jobb ringte ned og fikk komme etter jobb. Venter aldri lenge og er det litt venting får man god beskjed :)

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hadde tidligere litt tannlegeskrekk og kaldsvettet når jeg satt i stolen. Men etter å ha byttet tannlege går det nå helt fint. Ida er veldig rolig, flink og forklarer alltid hva hun gjør. Hun er ikke hardhendt eller stresset. Ikke lenger noe å grue seg for :-)

Betryggende tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Jeg sliter litt med tannlegeskrekk, men Buer fikk meg til å slappe helt av. Veldig betryggende og behagelig person. Kommer til å forsette å gå hos henne!

Veldig bra tannlege.

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hyggelig og flink. Flink til å informere.
Lett å få tak i, om man har spørsmål.
Har også vært kort ventetid de gangene jeg har vært der, og om det er en liten forsinkelse blir man informert om det.

Bra seriøs tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hei! Veldig bra tannlege som tar deg seriøst og forklarer bilder osv. Kommer gjerne tilbake neste år!