2010

Ida Christine Buer er tannlege i Halden

Siste vurderinger av Ida Christine Buer

Ida er fantastisk

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Jeg slet med veldig tannlegeskrekk. Ida er så rolig har tid forklarer og kalerer og roe meg ned. Jeg har ikke søvnløse netter før time lenger. Hyggelig og snakke med Ida og ikke redd for behandling. Var ofte oss henne i ca 2 år, var mye som måtte gjøres. Nå er jeg ferdig og er bare på kontroll. Opplevde at et skal gikk av tann mi på jobb ringte ned og fikk komme etter jobb. Venter aldri lenge og er det litt venting får man god beskjed :)

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hadde tidligere litt tannlegeskrekk og kaldsvettet når jeg satt i stolen. Men etter å ha byttet tannlege går det nå helt fint. Ida er veldig rolig, flink og forklarer alltid hva hun gjør. Hun er ikke hardhendt eller stresset. Ikke lenger noe å grue seg for :-)

Betryggende tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Jeg sliter litt med tannlegeskrekk, men Buer fikk meg til å slappe helt av. Veldig betryggende og behagelig person. Kommer til å forsette å gå hos henne!

Veldig bra tannlege.

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hyggelig og flink. Flink til å informere.
Lett å få tak i, om man har spørsmål.
Har også vært kort ventetid de gangene jeg har vært der, og om det er en liten forsinkelse blir man informert om det.

Bra seriøs tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hei! Veldig bra tannlege som tar deg seriøst og forklarer bilder osv. Kommer gjerne tilbake neste år!

Behagelig og snill

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Ida Buer er en behagelig og rolig tannlege som gjør det lille ekstra for at opplevelsen skal bli bra. Hun har mye mer moderne utstyr enn min forrige tannlege, følger tydeligvis med i utviklingen og forklarer godt underveis hva hun gjør og hvorfor. Mye mindre skummelt å gå til tannlegen nå..

Svært dyktig tannlege.

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Ida Buer overtok etter Hilde Aas. Var i utgangspunktet svært fornøyd med min faste tannlege, Aas, men Buer er minst like dyktig. Hun var flink til å forklare underveis og tok seg god tid. Tannhelsesekretæren virket litt uerfaren, men svært "tok igjen" med å være grundig i sitt arbeid & ha godt humør.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dyrendal Tannhelsesenter Skrevet

Meget behagelig å komme til denne tannlegen. Virker som hun er meget faglig og har stor kompetanse. Beroligende overfor pasienter. Forklarer og forteller hva og hvorfor ting gjøres.

Oppdatert, seriøs og dyktig

Klinikk: Dyrendal Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har gått hos Ida Buer i tre år og er kjempefornøyd. Har jeg tannproblemer, er hun alltid parat til å hjelpe, og skulle hun ikke være tilstede, får jeg hjelp av ev avde andre tannlegene på Dyrendal. Ida Buer er flink til å informere , forsiktig og forståelsesfull. Jeg har aldri følelsen av at hun prøver å sselge meg behandling jeg ikke trenger. Trygt og godt rett og slett. Godt å føle seg ivaretatt. Anbefales varmt.