Ida Christine Buer

Ida Christine Buer er tannlege i Halden

Siste vurderinger av Ida Christine Buer

Bra seriøs tannlege

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Hei! Veldig bra tannlege som tar deg seriøst og forklarer bilder osv. Kommer gjerne tilbake neste år!

Behagelig og snill

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Ida Buer er en behagelig og rolig tannlege som gjør det lille ekstra for at opplevelsen skal bli bra. Hun har mye mer moderne utstyr enn min forrige tannlege, følger tydeligvis med i utviklingen og forklarer godt underveis hva hun gjør og hvorfor. Mye mindre skummelt å gå til tannlegen nå..

Svært dyktig tannlege.

Klinikk: Ida Christine Buer Skrevet

Ida Buer overtok etter Hilde Aas. Var i utgangspunktet svært fornøyd med min faste tannlege, Aas, men Buer er minst like dyktig. Hun var flink til å forklare underveis og tok seg god tid. Tannhelsesekretæren virket litt uerfaren, men svært "tok igjen" med å være grundig i sitt arbeid & ha godt humør.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dyrendal Tannhelsesenter Skrevet

Meget behagelig å komme til denne tannlegen. Virker som hun er meget faglig og har stor kompetanse. Beroligende overfor pasienter. Forklarer og forteller hva og hvorfor ting gjøres.

Oppdatert, seriøs og dyktig

Klinikk: Dyrendal Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har gått hos Ida Buer i tre år og er kjempefornøyd. Har jeg tannproblemer, er hun alltid parat til å hjelpe, og skulle hun ikke være tilstede, får jeg hjelp av ev avde andre tannlegene på Dyrendal. Ida Buer er flink til å informere , forsiktig og forståelsesfull. Jeg har aldri følelsen av at hun prøver å sselge meg behandling jeg ikke trenger. Trygt og godt rett og slett. Godt å føle seg ivaretatt. Anbefales varmt.