Tarjei Konningen Aarrestad

Tarjei Konningen Aarrestad er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tarjei Konningen Aarrestad

Behagelig og kunnskapsrik

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Tarjei er en utrolig dyktig kiropraktor. Letet etter en erstatning for den faste jeg gikk til før. Han overgikk mine forventninger, gir gode råd mot plager man må ha, og tar seg tid til å lytte. Han har også studentpris, det er lett å komme seg dit og man får time raskt. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra.

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Får meget god og profesjonell hjelp til bl.a. ryggplagene mine. Tarjei tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd og veiledning. Dessuten er selve behandlingen førsteklasses.

Very satisfied with the therapy.

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Therapist have a v.good knowledge about body.
Before the first treatment he collect all important information about type of work, my body condition and life style to identyfi the problem. It is important that after the "cracking" he always try to explain why i have back pain and what i need to avoid to help my body.

Trygg og profesjonell

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg kom til Den gode rygg, Tarjei Arrestad første gang med en prolaps. hadde enorme smerter og klarte nesten ikke å gå, og da etter første behandling kunne jeg gå ut selv. Dette er 9 år siden, har ikke hatt tilbakefall. Er innom en gang i blant for vedlikehold og gode trenings råd. Anbefales:-)

Här tar dom dig på allvar.

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Har gått regelbundet till Tarjei i snart 2 år. Det är som natt och dag varje gång jag lämnat mottagningen. Tarjei svarar alltid snabbt på sms (även på tider långt utanför kontorstid) för att så snabbt som möjligt komma fram till en tid.
Jag har fått mängder av tips på olika typer av självbehandling och förslag på övningar.
Tarjei förstår mig och lyssnar verkligen, tar sig tid att sätta sig in i mina problem och känns väldigt professionell.