Tarjei Konningen Aarrestad

Kiropraktor

Autorisasjon (2005)

Den Gode Rygg Telefonnummer472 91 714472 91 7 ...
Stavangergata 44 0467 Oslo
Tarjei Konningen Aarrestad er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tarjei Konningen Aarrestad

Trygg og profesjonell

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg kom til Den gode rygg, Tarjei Arrestad første gang med en prolaps. hadde enorme smerter og klarte nesten ikke å gå, og da etter første behandling kunne jeg gå ut selv. Dette er 9 år siden, har ikke hatt tilbakefall. Er innom en gang i blant for vedlikehold og gode trenings råd. Anbefales:-)

Här tar dom dig på allvar.

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Har gått regelbundet till Tarjei i snart 2 år. Det är som natt och dag varje gång jag lämnat mottagningen. Tarjei svarar alltid snabbt på sms (även på tider långt utanför kontorstid) för att så snabbt som möjligt komma fram till en tid.
Jag har fått mängder av tips på olika typer av självbehandling och förslag på övningar.
Tarjei förstår mig och lyssnar verkligen, tar sig tid att sätta sig in i mina problem och känns väldigt professionell.

Jeg kan trene igjen!! :)

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg har alltid trent mye og er sikkert litt avhengig av det...
Jeg fikk smerter i ryggen da jeg var på løpetur når jeg var gravid, selv om det var tidlig i svangerskapet. Legen min sa det ikke kunne være bekkenløsning siden jeg bare var i første trimester.
Jeg fikk beskjed om å ta det med ro :(
Istedet gikk jeg til Tarjei og fikk behandling. Han undersøkte meg og fant ut at dette var bekkenløsning og behandlet det. Det ble raskt mye bedre. Jeg fikk tips om å løpe i vann istedenfor å løpe ute og det fungerte bra for meg.

Skuffende

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Dro til Tarjei pga voldsomme smerter i bekken/setet i siste del av graviditeten. Diagnostiseringen hans ble gjort på 30 sek, han knakk rutinemessig i korsryggen og sa "nå har løst opp låsningen din". Jeg merket ingen forskjell. Ny behandling - ingen forskjell, snarere forverring. Ble sendt til massør ved samme senteret. Ingen endring. Kunne nesten ikke gå på det tidspunktet.

Fikk ingen råd eller tips til hva som kunne gjøres for å bedre, annet enn å fortsette å komme til dem.

Oppsummert brukte jeg altfor mye penger uten å bli verken bedre eller klokere.

Etter å ha spurt litt rundt endte jeg hos akupunktør hos Klinikk for alle. Det hjalp umiddelbart. Min tanker nå er at Den gode rygg mangler kunnskap på setet/muskel/korsrygg-problemer hos gravide.

Oppsummert: Svært skuffet over Den gode rygg. Opplever å ha vært del av en pengespinnmaskin uten å ha fått noe hjelp eller faktisk behandling.

Utrolig dyktig kiropraktor

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Gikk til kiropraktor Tarjej i forbindelse med svangerskap og det var som balsam for kroppen. Jobbet frem til uke 34 av svangerskapet og vet med sikkerhet at kiropraktorbehandlingen er mye av årsaken til at jeg holdt ut så lenge i et tungt og krevende yrke. For min del begynte jeg å gå tidlig i svangerskapet som forebyggende behandling da jeg visste at bekkenet ville skrangle etterhvert. Den Gode Rygg har utrolig dyktige ansatte og kjempegod service. Anbefales på det sterkeste :)