Tarjei Konningen Aarrestad

Kiropraktor

Autorisasjon (2005)

Den Gode Rygg Telefonnummer472 91 714472 91 7 ...
Stavangergata 44 0467 Oslo
Tarjei Konningen Aarrestad er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Tarjei Konningen Aarrestad

Dyktige fagfolk som vet hva de driver med

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Hadde gått med ryggplager litt for lenge da jeg oppsøkte Den Gode Rygg og Tarjei for etterlengtet hjelp. Jeg følte meg både sett, hørt og forstått - og godt ivaretatt de første gangene da alt var veldig ømt og vondt. Med samarbeid mellom Tarjei og Aron er jeg nå etter cirka en måned så godt som smertefri og har større bevegelighetsfrihet enn før. Skulle noen være på jakt etter kiropraktor/fysioterapeut/massør i Oslo-området, vil jeg anbefale Den Gode Rygg uansett! Jeg føler jeg fikk overskudd i en stressende studiehverdag :-)

Utrolig dyktig kiropraktor

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Etter problemer med stiv nakke og svimmelhet tok jeg kontakt med Den Gode Rygg, og fikk time hos kiropraktor Tarjei samme dag. Tarjei er utrolig kunnskapsrik, profesjonell og lyttende. Jeg fikk veldig god behandling og oppfølging underveis. Anbefales på det sterkeste!

Svært god kiropraktor

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg kom til Den Gode Rygg med en låst rygg som jeg ikke kunne rette opp. Jeg fikk time på dagen, og veldig effektiv, profesjonell og hyggelig hjelp av Tarjei. En enorm forbedring etter første behandling, og med kun to oppfølgingstimer var jeg helt fin igjen. Rask og god hjelp, samt gode råd til forebygging av ryggplager - alt til en veldig god og studentvennlig pris.

En kiropraktor som forstår å jobbe helhetlig med ryggproblemer

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg har fått konstatert 2 prolapser i ryggen. I sommer har jeg også vært behandlet for kreft på kraftsenteret på Ullevål sykehus. Etter cellegiftbehandling og strålebehandling har kroppen min virkelig fått kjørt seg og prolapssmertene begynte få uker etter avsluttet strålebehandling. Jeg gikk hjemme noen uker å tenkte jeg kom til å dø av smerter. Jeg kontaktet fastlege og spesialister på kreftsenteret, men fikk ikke noe videre svar fra de. Ble bare henvist fastlege og fysioterapeut. Jeg begynte hos fysioterapeut og det hjalp kun der og da. Smertene kom tilbake og jeg ble mer og mer sliten, fysisk og psykisk. En natt jeg ikke fikk sove pga disse sterke smertene og strålingen nedover bena og føttene kom jeg over en video fra Den Gode Rygg på YouTube som forklarte mer hva prolaps er og morgenen etter ringte jeg kiropraktoren, Tarjei Årrestad og forklarte han min situasjon. Jeg fikk time samme dag og nå har jeg hatt 3 behandlinger hos han kombinert med massasje hos massøren, Aron. Jeg er per i dag så mye bedre! Føler det går litt frem og tilbake. Men, man må også hjelpe til selv om man skal bli bedre! Kombinerer man kiropraktikk, fysioterapi, smertestillende og sunt kosthold og litt øvelser hjemme så kommer man langt! Til slutt er man i mål og kan løpe Holmenkollstafetten neste år! :) Tusen takk til dere hos Den Gode Rygg!

Svært dyktig, kunnskapsrik og hyggelig kiropraktor!

Klinikk: Den Gode Rygg Skrevet

Jeg oppsøkte den Den Gode Rygg etter å ha fått smerter i korsrygg/bekkenledd som følge av mye staking på ski i vinter. Takket være behandling og gode råd med tanke på forebyggende øvelser og tiltak fra kiropraktor Tarjei Aarrestad har jeg merket forbedring etter kort tid. Jeg er meget godt fornøyd med både tilgjengelighet, service og behandling. Anbefales på det varmeste!!