Axel Wessel Hilland

Kiropraktor

Autorisasjon (2011)

Eureka Kiropraktikk Sandvika Telefonnummer67 55 00 9067 55 00 ...
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Axel Wessel Hilland er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Axel Wessel Hilland

Superkompetent og hyggelig.

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Sandvika Skrevet

Har vært flere ganger hos Axel. Servicen er upåklagelig, og han gjør underverker for kroppen. Går nå månedlig så jeg får det vedlikeholdet jeg fortjener. 😃

Super behandling

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Sandvika Skrevet

Axel er flink, vennlig og kunnskapsrik. Jeg har gått til han i over tre år og er alltid like fornøy. Han har behandlet flere ulike skader/plager jeg har fått via jobben, og kommer med gode råd om oppbygging/styrking for å unngå fremtidige vondter i de samme stedene 👍🏼

Kjempegod behandler!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Sandvika Skrevet

Veldig hyggelig og trygg behandler som tar seg til til å bli kjent med hele mennesket. Veldig dyktig. Alltid hyggelig å komme til Axel!

Trygg og mye kunnskap

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Sandvika Skrevet

Får alltid den behandlingen jeg trenger hver gang jeg kommer. Alltid positiv når du møter han og han vet hva han holder på med. Sliter mye med ryggen og den blir alltid bedre av å være der og vis man ikke kan gjøre den bedre på en behandling så blir jeg satt opp på ny! Veldig fornøyd!

Trygg, dyktig og hyggelig

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Kom til Axel med akutt rygg første gang for noen år siden. Fikk god informasjon, stilte mer presis diagnose enn fastlegen. Gav presis og forståelig info om naturlig forløp av prolaps. Senere valgt å gå til han med mine kroniske nakke/hodepine plager. Knekker og jobber med muskulatur, som gir lindring. Får god hjelp. Dessuten er han en blid og hyggelig fyr som bryr seg ;)