Axel Wessel Hilland

Kiropraktor

Autorisasjon (2011)

Eureka Kiropraktikk Sandvika Telefonnummer67 55 00 9067 55 00 ...
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Axel Wessel Hilland er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Axel Wessel Hilland

Hos Axel vet jeg å være i trygge hender

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

En trygg, faglig oppdatert kiropraktor som er flink til å lytte, og komme med gode tips/råd og behandling.

En sympatisk og behagelig kiropraktor å stole på. Har anbefalt flere i familien som går der, og kolleger. Så nøl ikke. Med å bestille time hos Axel.

Ekstremt dyktig kiropraktor

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg besøkte Axel Hilland første gang kvelden før en veldig viktig eksamen. Symptomene var så ille at jeg ikke ville kunne gjennomført denne uten hans hjelp.
Hilland forstod alvoret, og hadde mulighet til å ta meg i mot på kveldstid. Han tok seg tid til en grundig undersøkelse av kroppen, inkl. hjerterytme og blodtrykk. Jeg fikk en god behandling som reddet min eksamen, og sparte meg for 6 måneders ekstra studietid.

Senere fikk jeg god oppfølging, inkludert øvelser og råd ang. sittestilling. Jeg har ikke hatt behov for behandling de siste 6 + måneder.

Mangler erfaring

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Tidligere vært hos flere kiropraktorer grunnet diverse problemer med ryggen og har god erfaring med flere.
Han er veldig selvsikker, men mangler tydelige lengre erfaring som kan bidra til å bygge opp under det han formidler.
Følger en ekstremt standardisert måte å "rette" ryggen på hvor behandlingen alltid starter på samme måte uansett problem.
Påpeker problemområde etter korte konsultasjoner.

Fantastisk flink kiropraktor - ser "hele deg"

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg fikk anbefalt å ta en time hos kiropraktor Axel Hilland av ei på jobben. Jeg fikk et godt første inntrykk av han og merket med en gang at han var oppriktig interessert i hvordan jeg hadde det og ville gjerne høre "min historie". Allerede første timen gikk han i gang med å behandle mine "plager" og når jeg dro hjem etter første timen merket jeg at var veldig imponert over hans behandling samt at han "så hele meg" ikke bare mine nakkeproblemer.

Jeg har nå tatt flere behandlinger hos Axel og fått uvurderbar hjelp. Axel har en god kontaktflate og kan bistå med å komme i kontakt med andre fagpersoner innen flere fagområder. Jeg har fått bistand til å ta tak i både kosthold, trening og hjelp hos psykiater. Søvn som jeg har hatt veldig problemer med i lang tid er mye bedre etter å vært til behandliger hos Axel.

Jeg anbefaler på det sterkeste å ta en time hos Axel. Jeg føler han fortjener mye ros og all positiv omtale slik at flere kan oppdage hvor viktig det er å ha en kiropraktor som ser "hele deg".

Til nå den beste kiropraktoren jeg har besøkt!

Klinikk: Clinic 1 Skrevet

Etter flere år med store muskulære problemer ble jeg via mitt lokale legesenter tipset om kiropraktor Axel Hilland. Fra første stund merket jeg at han, i motsetning til kiropraktorer jeg tidligere har hatt konsultasjon hos, hadde bred fagkunnskap og et genuint ønske om at jeg skulle bli frisk så raskt som mulig. Han er interessert, motiverende og svært lett å prate med. Anbefales!