Kim Tore Johansen

Kim Tore Johansen er kiropraktor i Sola

Siste vurderinger av Kim Tore Johansen

Veldig bra.

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Ble sjekket grundig og fikk behandling,god oppfølging med god informasjon om hva min sykdom gikk ut på.

Balanse & Nevrosenter

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Vår sønn har hatt kjempe bra utvikling både på lese og skrive utfordringene han har hatt.
Kan virkelig anbefale Klinikk for alle og deres behandling på Balanse og Nevrosenteret deres.

Trygg og kunskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Kim Johansen hjelper meg med hjerne trening i forbindelse med at jeg har fått diagnose Alzheimer.
vi vet selvsagt ikke om hvor stor grad dette virker, men utviklingen går langsomt og øvelsene merker jeg godt. Jeg blir varm og kjenner at hjernen jobber hardt. Samarbeidet med Kim og de andre medarbeiderne på Balanse og Nevrosenteret er oppmuntrende og jeg føler meg trygg.

seriøs behandler

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

har fått behandling I forbinnelse med hjernerystelse og krystallsyke. Har ikke funnet noen annen lignende behandling I Stavangerregionen. Kan anbefales hvis du slider med følger av en hjernerystelse eller lignende.

Kunnskapsrik og veldig dyktig.

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Hos Kim Johansen, Balanse &Nevrosenter på Klinikk for Alle, Sola blir du tatt godt vare på. Du blir tatt på alvor, og de skreddersyr den behandlingen som er best for deg.