Kim Tore Johansen

Klinikk For Alle Sola

2008

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Sola Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 11 4050 Sola
Kim Tore Johansen er kiropraktor i Sola

Siste vurderinger av Kim Tore Johansen

Seriøst og nøyaktig

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Etter en ulykke ble jeg anbefalt kim Johansen ved balanse og nevrosenteret på sola.
Jeg har slitt med svimmelhet og ubalanse etter min ulykke og trodde var redd ingenting kunne gjøres.
Jeg ble tatt godt imot og følte at han hørte på meg og forstod mine plager. Kim er nøye og flink til å finne løsninger og har fulgt meg godt opp. Opplever at jeg blir tatt på alvor, og liker at han motiverer meg og at vi jobber mot et felles mål om å bli frisk. Jeg gikk fra å være sykemeldt 100% til å nå være i full jobb. Jeg har nå hjemmeøvelser som Kim kontrollerer, slik at de fungerer i praksis og justerer etter det. Opplever et godt samarbeid på klinikken mellom de ansatte.

Kunnskapsrik, dedikert og sympatisk

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Etter å ha slitt med krystallsyke og betennelse på balansenerven i flere mndr (100% sykemeldt fra nov-17), og fått skader på balansenerven, fikk jeg komme til Kim Johansen på Klinikk for Alle sitt Balanse & Nevrosenter på Sola i februar i år (2018).
Der møtte jeg en utrolig kunnskapsrik mann som virkelig tok plagene mine på alvor. En dag med flere grundige undersøkelser, og mitt individuelle opptreningsprogram var satt. Tro det eller ei -det virket på kun kort tid..! Enda er veien lang å gå, men med Kims betryggende kunnskap og grundige behandling vet jeg at jeg vil være 100% tilbake i jobb igjen om ikke lenge.
Anbefaler han og hans medarbeidere på det varmeste!!

Kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Fint å komme til klinikk for alle nevrosenter som har kunnskap om, og erfaring med senskader fra hjernerystelse. Ble ordentlig undersøkt, fikk informasjon og har fått øvelser som kan se ut til å hjelpe meg!

Fornøyd

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Jeg har slitet med krystallsyken i flere år, og har følt meg hjelpeløs til disse periodene. I løpet av ett år pleide jeg å få 3 eller 4 anfall. Hvert anfall varte i omtrent 1 uke. Jeg kunne ikke bevege meg eller åpne øynene. Etter jeg begynte med behandling hos Kim Johansen, har jeg ikke hatt ubehag eller svimmelhet de siste 10 månedene. Jeg er utrolig takknemelig og setter stor pris på det han gjør.

God, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Har fått god, trygg og faglig oppfølging av Kim Johansen på Balanse & Nevrosenter for mine balanse utfordringer. Anbefales på det sterkeste.