Kim Tore Johansen

Klinikk For Alle Sola

2008

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Klinikk For Alle Sola Telefonnummer0232502325 ...
Solakrossen 11 4050 Sola
Kim Tore Johansen er kiropraktor i Sola

Siste vurderinger av Kim Tore Johansen

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Har kunnskap til min helsesituasjon som det offentlige ikke kan bistå med. Flink til å forklare resultater av prøver og beskrive behandling.

Nøye og dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Har kunnskap og erfaring om svimmelhet som helsevesenet mangler. Utfører grundige undersøkelser og følger opp på en profesjonell og detaljert måte. Tar dine plager på alvor og kan gjennom sitt opplegg utrede, behandle, følge opp og tilpasser behandling skreddersydd for deg og dine plager.

Mer kunnskap enn sykehuset har/kan gi.

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Etter gjennomgått "undersøkelser på uis for krystalsyken ble det også kontstatert rester igjen av betennelse på balansenerven. Ble da bedt om å finne meg en fysioterapeut som var interessert i feltet. Følte jeg ble overlatt til meg selv.
Kom i kontakt med KFA ved en artikkel i Aftenbladet. Det er utrolig hvor stor viten de har på feltet . Det har gitt meg livet tilbake , både fysisk og psykisk. Er mektig imponert av deres kunnskap og metodebruk.

Flink og kunnskapsrik.

Kim Johansen og Balanse & Nervosenter

Synes han er dyktig og tar seg god tid til å forklare ting. Teamet som jobber der kan sine ting.

Svært bra

Klinikk: Klinikk For Alle Sola Skrevet

Jeg begynte hos Kim ifm svimmelhet -og har fortsatt med forebyggende behandling. Kim er faglig dyktig, han bruker ulike metoder og du merker at han setter deg som pasient først. God til å forklare og til anbefaling av rehabiliteringsøvelser. Han tar seg alltid god tid og man føler seg godt ivaretatt.Som nevnt, svært flink faglig, og tar i bruk flere behandlingsmetoder alt etter behov med god effekt. Kim lytter og gir gode råd-både når det gjelder hjemmeøvelser, trening, ernæring og hvordan man best mulig kan stresse ned i en travel hverdag. Jeg synes Kim er dyktig og en meget flink kiropraktor. Og ikke minst så er er han utrolig hyggelig. Jeg har fått en ny hverdag pga av han og hans kollegaer. Anbefaler han på det varmeste.