Caia Collett Jørgensen

Sørkedalsveien 10a 0369 Oslo

Siste vurderinger av Caia Collett Jørgensen

Grundig, solid og hyggelig

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Grundig i sin undersøkelse av problemstillingen. Jeg føler meg sett og ivaretatt som pasient. Jeg er svært fornøyd med at hun jobber mye med muskulaturen før manipulasjon. Er god på kjeveproblematikk, som er viktig for å behandle hodepine. Hun er hyggelig.

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Jeg var hos Caia første gang for 13 år siden. Hun er en dyktig og lyttende behandler. Min hverdag har blitt en helt annen etter hun har behandlet meg, plagene er borte. Nå er jeg hos henne kun 3/4 ganger i året for oppfølging. Jeg bor ikke i Oslo, men min 3 timers busstur hver vei er vel verdt den behandlingen jeg får hos henne.

Dyktigste kiropraktor på markedet

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Caia er en sjeldent dyktig kiropraktor. Av alle kiropraktorer jeg har prøvd topper hun som den absolutt beste håndverkeren. Hun behøver ikke bruke mye kraft da teknikken sitter som et skudd. I tillegg har hun et holistisk tankesett som gjør at hun f eks anbefaler annen type behandling når hun tror at det kan gi et bedre resultat. Det er henne jeg anbefaler mine venner å gå til når de behøver behandling hos kiropraktor.

Vet hva hun gjør, og lytter til meg

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Jeg har brukt Caia noen år og er veldig fornøyd med hennes kombinasjon av å lytte til hva jeg sier, samtidig som hun bruker sine egne teknikker til å forstå hva jeg faktisk trenger hjelp til. Og hun kan forklare på en god måte. At jeg kommer tilbake når jeg trenger hjelp er for meg den beste måten å si at jeg er helt trygg på at jeg får hjelp hos henne.

Rolig, omgjengelig, imøtekommende.