Caia Collett Jørgensen

Klinikk 10A

Autorisasjon (2002)

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk 10A Telefonnummer22 59 03 1022 59 03 ...
Sørkedalsveien 10a 0369 Oslo
Caia Collett Jørgensen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Caia Collett Jørgensen

Verdens beste

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Caia er rett og slett helt fantastisk!

Flink til å finne årsaken til problemene og hjelper til med å endre dette og ikke bare symptomene.
Massasje, trykkpunkt, kinesiologitape i tillegg til manipulasjon har hjulpet meg med mange plager og vondter de siste årene.

Fremstår som faglig oppdatert, og svært dyktig. I tillegg er hun hyggelig å komme til :-)

Tålmodig og flink

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Har gått til Caia i omtrent to år nå. Hun tar seg god tid med og lytter bra. Opplever at hun tar meg på alvor og henviser videre dersom nødvendig. Veldig hyggelig er hun også, og lett å kommunisere med. Har gått til mange kiropraktorer oppgjenom, men Caia er i en helt annen liga - utrolig dyktig! Anbefales :)

Svært dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Jeg har gått til Caia snart i ett år og er strålende fornøyd med behandlingen. Hun er svært grundig i undersøkelsene sine, klarer å justere kroppen min på en måte svært få andre kiropraktorer jeg har vært borti klarer og er i tillegg behagelig, lyttende og helt super på alle måter!

Jeg opplever Caia som en svært faglig dyktig kiropraktor som raskt finner ut av problemområder og løser problemet.

Anbefales på det sterkeste!

Grundig, solid og hyggelig

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Grundig i sin undersøkelse av problemstillingen. Jeg føler meg sett og ivaretatt som pasient. Jeg er svært fornøyd med at hun jobber mye med muskulaturen før manipulasjon. Er god på kjeveproblematikk, som er viktig for å behandle hodepine. Hun er hyggelig.

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Klinikk 10A Skrevet

Jeg var hos Caia første gang for 13 år siden. Hun er en dyktig og lyttende behandler. Min hverdag har blitt en helt annen etter hun har behandlet meg, plagene er borte. Nå er jeg hos henne kun 3/4 ganger i året for oppfølging. Jeg bor ikke i Oslo, men min 3 timers busstur hver vei er vel verdt den behandlingen jeg får hos henne.