Bjarte Ravnås

Bjarte Ravnås er kiropraktor i Stavanger

Siste vurderinger av Bjarte Ravnås

Meget fornøyd

Klinikk: Madla Kiropraktorklinikk Skrevet

Bjarte Ravnås ved Madla kiropraktor klinikk, har hjulpet meg mye med mine plager. Han er faglig dyktig og kan det han holder på med. Han tar seg også tid til deg. Kort ventetid.

Han du ringer når alt håp er ute..

Klinikk: Madla Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har vært plaget med rygg,bekken og nakke siden konfirmasjonsalder. Som klimaflyktning(mangel på dømmekraft) flyttet jeg til stavanger og måtte ha ny kiropraktor. Jeg har mine utfordringer, og kroppen vil veldig ofte ikke samarbeide. Har prøvd mange kiropraktorer i området før jeg endte opp med hastetime hos Bjarte.

Det jeg setter mest pris på er.
Ingen kremer eller annet mas.
Åpen og enkel dialog
Alltid et smil, og jeg tar selv kontakt når jeg trenger ny time. Og at det aldri er ventetid.

Jeg takker for tålmodiget, tilgjengelighet og effektivitet.

Synest dere har en grei booking løsning på nettet og er setter stor pris på at Bjarte er så fleksibel med å sette opp timer utenfor arbeidstid når jeg snakker med han på telefon.

Veldig flink

Klinikk: Madla Kiropraktorklinikk Skrevet

Gått til ham i flere år.
Han både lytter og gir gode råd.
Det er også enkelt og ringe ham bare for et spørsmål, han tar seg tid til samtalen.

Ikke fornøyd

Klinikk: Madla Kiropraktorklinikk Skrevet

Var hos Bjarte da min faste kiropraktor hadde sluttet. Var da gravid 8 uker på vei, og så jeg hadde fryktelig vondt i bekkenet. "Det er enda ikke sikkert at du ikke mister" sa han plutselig uten forvarsel, som om han var en gynekolog eller jordmor. Jeg ble rett og slett satt ut, og dro aldri tilbake. Var der inne i max 5 minutter i tillegg.

Meget bra service

Klinikk: Madla Kiropraktorklinikk Skrevet

Bjarte er en meget habil kiropraktor som er lyttende og effektiv. Det er gode åpningstider og lett å komme til. Kan anbefales.