Jarle Ivar Rygg

Jarle Ivar Rygg er kiropraktor i Stavanger

Siste vurderinger av Jarle Ivar Rygg

Best

Klinikk: Kiropraktisk Klinikk Skrevet

Jeg har brukt Rygg i over 30 år nå til å fikse nakke og korsrygg, og gruer meg til den dagen han pensjonerer seg. For å komme denne situasjonen i forkjøpet, har jeg prøvd 3 andre. De brukte mer tid, men hjalp mindre. Konklusjonen er at de andre 3 er null verd, men Rygg er gull verd. De behandlingene jeg har hatt i 30 år, har kostet mellom 50 og 80 000 kr, men uten ham hadde jeg vært ufør. Sånn er det.

Jarle kan alt og fikser det meste

Klinikk: Kiropraktisk Klinikk Skrevet

Jeg fikk god hjelp med en låst nakke for en god del år siden, og har siden gått jevnlig med måneders mellomrom for vedlikeholdsbehandling for virkningene av min skoliose, dvs låsninger som oppstår på grunn av skjevvheter og derav følgende skjelbelastninger med fare for låsninger i ryggen. Han ga meg også effektiv behandling av begeynnende "musearm"-lidelse mens jeg jobbet mye med pc.

Når kun det beste er godt nok.

Klinikk: Kiropraktisk Klinikk Skrevet

Mirakelmann vil jeg kalle ham. Mine problemer med spesielt nakke og litt rygg blir fikset hver gang jeg går til Jarle. Første gang (ca.20 år siden) hadde nakken låst seg helt, da tok han meg inn tre ganger på en dag, og jeg kunne stå på scenen helt fin på kvelden. Veldig behagelig mann.