Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt

Frode Vivot Sørholt

Profilbilde av kiropraktor Frode Vivot Sørholt
Kiropraktor

Om

Frode har 5-årig kiropraktorutdannelse fra Anglo European College of Chiropractic (AECC) Bournemouth, England og Skandinaviska Kiropraktorhögskolan, Sverige. Han har over 20 års erfaring som kiropraktor.

Frode behandlet det meste innen muskel- og skjelettplager hos både barn og voksne. Teknikker Frode bruker er leddjusteringer, mobilisering og trykkpunktbehandling.

Gjennom årene har Frode opparbeidet seg en faglig sterk kompetanse innen behandling av korsryggsmerter / lumbago, hoftesmerter, skuldersmerter, nakkesmerter, albuesmerter, hodepine, samt fot- og ankelsmerter. Frode finpusser stadig sine ferdigheter og holder seg faglig oppdatert. Hos Frode vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet, engasjement og en stor dose humor.

Autorisasjon (2004)

Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Frode Vivot Sørholt

Tilgjengelig og effektiv

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er alltid tilgjengelig og veldig fleksibel når det gjelder tidspunkt for behandling. Han er både effektiv og positiv, som gjør at man ser fram til behandlingene. Utrolig fornøyd med god hjelp som fungerer.

Fantastisk flink og alltid tilgjengelig!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode Vivot Sørholt er en av de aller beste kiropraktorer jeg har benyttet. Han er faglig helt i toppen og menneskelig i særklasse. Kan anbefales på og gir han 10 blank!

Utrolig formøyz

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Vært ryggpasient i mange år, men da smertene flyttet seg og etter å ha godt med de en god stund. Ble de så intense, så var helt sikker på at nå ble det et år eller 2 borte fra jobb igjen om jeg ikke finner noe som kan lindre smertene.
Litt sånn i desperasjon, begynte å Goggleog bestemte meg for at har ikke noe å tape og prøve kiropraktor istedet for fastlege ( var fredag ettermiddag ) så ettersom kiropraktor også kan henvende til rønken om ingenting de kan gjøre med problemet, så ville jeg uansett få mer fortgang enn hastetime på mandag hos legen .
Fikk time kl 19.30 på kvelden, så super service. Og han fant problemet med en gang.
Har nå fått ca 8 behandlinger og bedre enn på et par år, og beste av alt. Har klart å være på jobb i denne perioden behandlingen har pågått.
Så anbefaler alle å prøve om man lider av problemer med skjelettet .

Veldig bra kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg fikk kjempegod behandling av Frode! Jeg har vært hos mange kiropraktorer og fysioterapeuter og tør å si at han er en av de beste! Han ordnet akutte plager direkte og hjelper til med å forebygge at de kommer tilbake, dessuten er han svært positiv. Jeg er helt smertefri nå. Jeg anbefaler ham virkelig!

Ordentlig og ryddig praksis

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er en trygg og kunnskapsrik behandler. Han har god kontroll på det han driver med og er effektiv på klinikken. Han forklarer godt hvordan og hvorfor smertene oppstår og arter seg og hvordan han behadler dem godt. Man kjenner rask forbedring! Han behandlet først min samboer før jeg ble med, begge er veldig fornøyde.

Ved første møte (da min samboer startet hos ham) tok han telefonen på vei hjem til middag fra jobb og hadde ingen problem med å kjøre ned igjen til klinikken for å bistå. Han er tilgjengelig døgnet rundt og svarer raskt på mobilen.