Odd Frode Vivot Sørholt

Odd Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Odd Frode Vivot Sørholt

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har vært på behandling hos akutt kiropraktikk siden desember 2018. I tillegg til at ryggsmertene har forsvunnet har dette hjulpet meg mye med progresjon i treningen min. Jeg konkurrerer i verdenstoppen obstacle course racing og prestasjonen min har økt betraktelig siden jeg begynte med jevnlig behandlinger og har nylig kvalifisert til VM i sporten min. Anbefaler på det sterkeste.

Anbefaler Akutt Kiropraktikk !

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Akutt Kiropraktikk - m/- Kiropraktor Odd Frode Vivot Sørholt er en meget flink og profesjonell kiropraktor som kan anbefales. Jeg ble godt ivaretatt og etter noen få behandlinger merker jeg bedring men viktig å ikke slutte med behandlingen for tidlig da dette kan medføre tilbakefall. Etter en del behandlinger har jeg nå tatt en pause men viktig å lytte til "kroppens signaler" - er det behov for flere behandlinger vil jeg ikke nøle med å kontakte Akutt Kiropraktikk igjen.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har i lengre tid hatt smerter i rygg og skuldre. Etter et par behandlinger hos Frode var alt mye bedre. En mann med mye kunnskap som gav gode råd og god behandling! Anbefaler Frode på det sterkeste.

Kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Er fornøyd med behandlingen og går alltid derfra i bedre form enn da jeg kom, anbefales på det sterkeste. Jeg anbefaler Frode.

Hilsen

Flink og effektiv!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg oppsøkte Frode etter akutte smerter i ryggen like før en lang flytur for en tid tilbake. Jeg var redd for å ikke kunne reise, men Frode lappet meg sammen og jeg var reiseklar et par dager senere.
Siden den gang har jeg fått hjelp ut av flere kniper, så jeg kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med Frode og Akutt Kiropraktikk.