Odd Frode Vivot Sørholt

Akutt Kiropraktikk

2004

Akutt Kiropraktikk Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo
Odd Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Odd Frode Vivot Sørholt

Hyggelig og effektiv

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Kom til Frode med ryggsmerter vinteren 2016/17. Er fornøyd med behandlingen og går alltid derfra i bedre form enn da jeg kom. Frode tar seg alltid tid til en liten prat også. Anbefales!

Veldig fornøyd med behandling!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Veldig fornøyd med servicen Akutt Kiropraktikk tilbyr! Etter å ha slitt med en rygg/skulderskade i flere år som ingen andre behandlere har klart å løse, kontaktet jeg disse v/Frode Sørholt som umiddelbart ga meg time dagen etter. Etter noen uker med behandlinger kunne jeg merke stor forskjell og nå er hele skaden/problemet mer eller mindre borte og jeg kan trene helt som normalt! Kan anbefales på det sterkeste

Vennlig, serviceinnstilt og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg våkna en søndagsmorgen med fullstendig låsning i korsryggen og klarte ikke gå. To minutter på benken ga meg følelsen tilbake og smertene forsvant på få dager. Bra service, hyggelige mennesker og nydelig oppfølging. Anbefales!

Alltid god behandlig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Fra tidligere toppidrettsutøver i judo til kontorjobb og mosjonist.
Er så takknemlig for at Frode har rettet opp alt fra mine tidligere små til større idrettsskader (bl.a. forstuelse av tomler, skulderskade, stiv nakke).

Nå som jeg sitter mye om dagen på kontoret retter han opp ryggen og nakke ved behov.
Setter pris på hans kunnskap og gode råd om hvordan kroppen henger sammen.

Jeg anbefaler Frode på det sterkeste
Har gått til han for behandling i totalt 10 år etter behov.

Gode resultater!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Veldig fornøyd med resultat av behandling, og oppfølgingen jeg har fått! Har i mange år hatt utfordringer i nakke/rygg/hodepine. Dette har bedret seg betraktelig.