Odd Frode Vivot Sørholt

Odd Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Odd Frode Vivot Sørholt

Profesjonelle og flinke

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Hadde utrolig vondt i nakke og hode, fikk akutt time en helg. Møtte og forklarte problemet, ble henvist vider til legevakten mtp at plagene mine minnet om drypp. Imponert over at han ikke utførte behandling, men heller så alvorligheten og ville eliminere bort alvorligheten hos lege. Hadde God kontakt etterpå!

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.

Dyktig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har gått til Frode jevnlig en periode og er godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Frode tar seg god tid til å svare på spørsmål og gi råd knyttet til behandlingen. Han er kunnskapsrik og virker å ha god kjennskap til hvordan kroppen fungerer.

Ryggsmertene er borte

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har gjennom det meste av livet slitt med ryggproblemer. Med god hjelp av Frode unngår jeg daglige ryggsmerter, og holder meg oppegående.

Enestående service og tilgjengelighet

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

...og i tillegg løses problemene. Med kronisk lidelse blir tilstanden min aldri borte, men med hjelp av Frode har jeg nå i en periode på nærmere 10 år vært tilnærmet symptomfri. Skulle det være noe ekstra, stiller Frode alltid opp. Jeg kan trygt anbefale klinikken generelt og Frode spesielt. Har brukt andre kiropraktorer gjennom tiden, men ikke funnet noen som har løst hverdagen på den måte Frode klarer. Dette er bra!