Odd Frode Vivot Sørholt

Odd Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Odd Frode Vivot Sørholt

God kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har veldig gode erfaringer med å bli behandlet av kiropraktor Frode V. Sørholt. Han er alltid like hyggelig og behandlingen gir god effekt. Anbefales!

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er utrolig dyktig og imøtekommende. Blir godt tatt i mot og jeg merker store forbedringer i skuldre og rygg. Får god oppfølgning. Trives godt hos dere og anbefaler at flere tester ut stedet.

Kjempegod og effektiv behandling

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Meget dyktig og profesjonell. Han vet hva han gjør. Rett inn og knekk opp, og du kommer ut som en ny person!

Imøtekommende, erfaren og dyktig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg anbefaler Frode på det varmeste, da Alle mine fordommer fra tidligere kiropraktikk erfaringer ble motbevist etter bare første time!Jeg føler meg alltid godt tatt i mot og ivaretatt, og kjenner store forbedringer i ryggen etter mye kortere tid ( og til en mye rimeligere pris) enn forventet. I tillegg til effektiv behandling setter jeg stor pris på gode forklaringer på selve problemet, som har gitt meg en bedre forståelse for hele prosessen og dannet grunnlag for forebygging. Eksempelvis «knakk» jeg ryggen min flere steder daglig før jeg startet hos Frode, men etter at han lærte meg hva det faktisk gjør med kroppen, i tillegg til å ha forbedret ryggplagene, har jeg ikke lenger behov for å knekke ryggen selv.

Profesjonelle og flinke

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Hadde utrolig vondt i nakke og hode, fikk akutt time en helg. Møtte og forklarte problemet, ble henvist vider til legevakten mtp at plagene mine minnet om drypp. Imponert over at han ikke utførte behandling, men heller så alvorligheten og ville eliminere bort alvorligheten hos lege. Hadde God kontakt etterpå!