Odd Frode Vivot Sørholt

Odd Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Odd Frode Vivot Sørholt

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.

Dyktig

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har gått til Frode jevnlig en periode og er godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Frode tar seg god tid til å svare på spørsmål og gi råd knyttet til behandlingen. Han er kunnskapsrik og virker å ha god kjennskap til hvordan kroppen fungerer.

Ryggsmertene er borte

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har gjennom det meste av livet slitt med ryggproblemer. Med god hjelp av Frode unngår jeg daglige ryggsmerter, og holder meg oppegående.

Enestående service og tilgjengelighet

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

...og i tillegg løses problemene. Med kronisk lidelse blir tilstanden min aldri borte, men med hjelp av Frode har jeg nå i en periode på nærmere 10 år vært tilnærmet symptomfri. Skulle det være noe ekstra, stiller Frode alltid opp. Jeg kan trygt anbefale klinikken generelt og Frode spesielt. Har brukt andre kiropraktorer gjennom tiden, men ikke funnet noen som har løst hverdagen på den måte Frode klarer. Dette er bra!

Empatisk og effektiv

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Frode er flink til å lytte og tar seg god tid til å sette seg inn i pasientens problemstilling. Har lett reumatisme med stiv rygg og stiv nakke som er verst om vinteren. Bruker Akutt Kiropraktikk både ved akutte behov og i perioder forebyggende/lindrende.
Her får du trygghet og effektiv behandling. Ikke noe problem å få time raskt, alltid tilgjengelig på telefon.