Christian Øiom

Christian Øiom er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christian Øiom

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Christian er kunnskapsrik og gir deg riktig behandling. Veldig behagelig og du blir godt tatt hånd om.

Reddet jula

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har hatt problemer med ryggen en stund og natt til juleaften så låste den seg klarte såvidt og gå med hjelp, etter en time hoss Christian var ryggen veldig mye bedre og kunne gå ut av kontoret uten smerter. kan anbefales trygt videre.

Time umiddelbart og kjempebra hjelp!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Slet med akutte smerter en helg som jeg trodde var pga en låsning i bekkenet. Christian ga meg time med en gang, og fikk raskt sterk mistanke om at jeg hadde en skiveprolaps i ryggen. Han gjorde også undersøkelser som forsterket den mistanken, og var flink til å forklare hva han gjorde og hvorfor. Han henviste meg så til MR, som bekreftet at dette var en prolaps. Er veldig takknemlig for at jeg kunne få hjelp så raskt og for at han fanget opp rett diagnose, slik at jeg slapp å forverre dette med feil behandling/aktivitet.

Helt nydelig følelse

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Man får følelsen av å være i trygge hender og når man pratet med personalet, blir trygghetsfølelsen helt hundre! Det hele gir en meget godt inntrykk for både følelsen og øyne! Som kunde blir man tatt på alvor og personell hører på det du sier, som er meget viktig! Åpent tider er bare enormt imponerende!

Beste kiropraktoren i Oslo - Christian Øiom

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Christian lytter, gir råd/tips til forebyggende øvelser, setter nåler, manipulerer/«knekker» og gir dyp massasje. Han er svært profesjonell, forklarer, bruker god tid på hver kunde og er ikke av den masete typen som er opptatt av at du skal ha flest mulige timer.

Jeg dro først til han grunnet en forferdelig spenningshodepine som ingen andre kiropraktorer klarte å få bort(det tok han rundt 8 behandlinger før jeg var helt symptomfri). Deretter har jeg hatt noe oppfølgning en sjeldent gang på andre ting, men svært lite. Har også vært hos han grunnet svangerskapsproblematikk - bekkenproblemer- og behandlingen hjelper stort der også. En fantastisk kiropraktor!
Det må også legges til at han er svært konkurransedyktig på pris, at man raskt får time og at han er «on time». Anbefales på det sterkeste!