Christian Øiom

Christian Øiom er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christian Øiom

Beste kiropraktoren i Oslo - Christian Øiom

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Christian lytter, gir råd/tips til forebyggende øvelser, setter nåler, manipulerer/«knekker» og gir dyp massasje. Han er svært profesjonell, forklarer, bruker god tid på hver kunde og er ikke av den masete typen som er opptatt av at du skal ha flest mulige timer.

Jeg dro først til han grunnet en forferdelig spenningshodepine som ingen andre kiropraktorer klarte å få bort(det tok han rundt 8 behandlinger før jeg var helt symptomfri). Deretter har jeg hatt noe oppfølgning en sjeldent gang på andre ting, men svært lite. Har også vært hos han grunnet svangerskapsproblematikk - bekkenproblemer- og behandlingen hjelper stort der også. En fantastisk kiropraktor!
Det må også legges til at han er svært konkurransedyktig på pris, at man raskt får time og at han er «on time». Anbefales på det sterkeste!

I trygge hender!!!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har slitt i flere år med muskelspenninger i nakke og overkropp. Uten behandling har det da blitt tilleggs problemer. Problematik med pusten, kraftige smerter i brystpartiet "mellom ribbeina", spontane kraftige migrene anfall "som forsvinner like fort som de kommer", synet, mm.

Etter den første behandlingen hos Christian Øiom følte jeg meg som et nytt menneske. Jeg fikk håp igjen! Håp, forståelse og en mye lettere pust! Jeg gleder meg hver gang jeg skal ditt. Derfor at det faktisk hjelper og for at han/de tar deg seriøst og hører på det du har å si!!! Jeg er kjempe fornøyd!!

Dropp smertestillende en dag og ta heller turen innom akuttkiropraktikk!!! Det er verdt det!!!

Dyktig kiropraktor med godt humør

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg kom til Christian med spenningshodepine for noen år siden og har gått til han jevnlig siden. Hodepinen har for lengst forsvunnet, og han hjelper meg med rygg- og nakkeproblemer som følge av jobbplager.

Anbefaler han alltid til andre.

Hofteproblemer i 15 år

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Etter utallige besøk til forskjellige terapeuter og dårlig resultater, er jeg veldig fornøyd med akuttkiropraktikk. Jeg ble tatt seriøst fra 1. time angående mine hofteproblemer. Det ble gjort grundige forundersøkelser, og takket være Christian Øiom kan jeg nå gå helt smertefritt og har fått mye bedre bevegelighet. Akuttkiropraktikk kan jeg med god samvittighet anbefale! Kjempefornøyd..

En profesjonell kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Christian er profesjonell, dyktig, vennlig og alltid godt humør. Han gir deg gode forklaringer og jobber med dyp massasje i tillegg til justeringer. Hans erfaring innen diverse idretter og styrketrening gir han en innsikt i idrettskader som ikke mange andre har. Jeg anbefaler Christian på det varmeste!