Christian Øiom

Akutt Kiropraktikk

2008

Akutt Kiropraktikk Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo
Christian Øiom er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christian Øiom

I trygge hender!!!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg har slitt i flere år med muskelspenninger i nakke og overkropp. Uten behandling har det da blitt tilleggs problemer. Problematik med pusten, kraftige smerter i brystpartiet "mellom ribbeina", spontane kraftige migrene anfall "som forsvinner like fort som de kommer", synet, mm.

Etter den første behandlingen hos Christian Øiom følte jeg meg som et nytt menneske. Jeg fikk håp igjen! Håp, forståelse og en mye lettere pust! Jeg gleder meg hver gang jeg skal ditt. Derfor at det faktisk hjelper og for at han/de tar deg seriøst og hører på det du har å si!!! Jeg er kjempe fornøyd!!

Dropp smertestillende en dag og ta heller turen innom akuttkiropraktikk!!! Det er verdt det!!!

Dyktig kiropraktor med godt humør

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg kom til Christian med spenningshodepine for noen år siden og har gått til han jevnlig siden. Hodepinen har for lengst forsvunnet, og han hjelper meg med rygg- og nakkeproblemer som følge av jobbplager.

Anbefaler han alltid til andre.

Hofteproblemer i 15 år

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Etter utallige besøk til forskjellige terapeuter og dårlig resultater, er jeg veldig fornøyd med akuttkiropraktikk. Jeg ble tatt seriøst fra 1. time angående mine hofteproblemer. Det ble gjort grundige forundersøkelser, og takket være Christian Øiom kan jeg nå gå helt smertefritt og har fått mye bedre bevegelighet. Akuttkiropraktikk kan jeg med god samvittighet anbefale! Kjempefornøyd..

En profesjonell kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Christian er profesjonell, dyktig, vennlig og alltid godt humør. Han gir deg gode forklaringer og jobber med dyp massasje i tillegg til justeringer. Hans erfaring innen diverse idretter og styrketrening gir han en innsikt i idrettskader som ikke mange andre har. Jeg anbefaler Christian på det varmeste!

Kjempeflink kiropraktor

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Du kan glede deg til å få behandlig av Christian. Han er meget vennlig og behagelig type. Leger og kiropraktorer kan ofte fremstå litt ovenpå og "bedre enn andre" men dette gjelder ikke Christian.

Han husker deg og hva du har sagt fra gang til gang, og er meget flink og effekti.

Jeg har alltid fått time innen 24 timer