Christian Øiom

Christian Øiom er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christian Øiom

Flink og trygg

Klinikk: STERK Helse avd. Vinslottet Skrevet

Hos Christian føler du deg trygg og godt ivaretatt. Han har løst alle treningsskader jeg har pådratt meg de siste årene.

Anbefales på det sterkeste!

Akutt hjelp som redder helgen!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Christian tok meg imot på timen når ryggen min slo seg vrang. Han tok seg god tid og sørget for at jeg kunne komme meg gjennom helgen på en overlevbar måte.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Anbefales på det sterkeste. Christian er kunnskapsrik og gir deg riktig behandling. Veldig behagelig og du blir godt tatt hånd om.

Reddet jula

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har hatt problemer med ryggen en stund og natt til juleaften så låste den seg klarte såvidt og gå med hjelp, etter en time hoss Christian var ryggen veldig mye bedre og kunne gå ut av kontoret uten smerter. kan anbefales trygt videre.

Time umiddelbart og kjempebra hjelp!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Slet med akutte smerter en helg som jeg trodde var pga en låsning i bekkenet. Christian ga meg time med en gang, og fikk raskt sterk mistanke om at jeg hadde en skiveprolaps i ryggen. Han gjorde også undersøkelser som forsterket den mistanken, og var flink til å forklare hva han gjorde og hvorfor. Han henviste meg så til MR, som bekreftet at dette var en prolaps. Er veldig takknemlig for at jeg kunne få hjelp så raskt og for at han fanget opp rett diagnose, slik at jeg slapp å forverre dette med feil behandling/aktivitet.