Marie Hermansen

Marie Hermansen er kiropraktor i Lillestrøm

Siste vurderinger av Marie Hermansen

Kunnskpsrik og trygg

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg anbefaler Fetsund kiropraktorsenter fordi jeg opplever å bli meget godt ivaretatt. De er imøtekommende og dyktig i behandlingen. Når jeg begynte behandlingen haltet jeg, og gikk med små skritt. Nå er jeg fullt mobil og langer ut når jeg går.
De ser hele meg😊

Imøtekommende og dyktig!

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Går virkelig inn for å hjelpe deg med problemet. Faglig dyktig og ser dine utfordringer/plager. Kiropraktor Marianne hjalp meg godt med en vondt rygg.

Faglig dyktig, trygg og tillitvekkende

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg er i utgangspunktet litt redd for å gå til kiropraktor, men hos Marie føler jeg meg trygg og har fått den hjelpen jeg trengte. Hun oppfatter raskt hva slags hjelp du trenger, behandler deg målrettet og forklarer deg sammenhengene og hva hun gjør på en forståelig måte. Hun går trinnvis og skånsomt frem. I tillegg er hun hyggelig og flink til å se folk. Jeg anbefaler Marie på det varmeste.

Anbefales!

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Alltid en reddende engel, uansett hvor jeg har vondt blir alt mye bedre etterpå. For meg er det spa og legge seg på benken å få litt juling, tusen takk for en lettere hverdag!

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Fetsund Kiropraktorsenter Skrevet

Svært godt fornøyd. Jeg har fått behandling over tid for ulike plager i skjelett og muskler. Marie har en egen evne til å oppdage eventuelle sammenhenger blant ulike muskel- og skjelettplager og tilpasser behandlingen etter dette. Resultatet har vært positivt allerede etter første behandling. Hun gir også utfyllende og gode svar dersom det er noe jeg ønsker nærmere forklaring på. Marie ved Fetsund Kiropraktorsenter er en kiropraktor som absolutt anbefales.