Espen Aag Holth

Espen Aag Holth er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Espen Aag Holth

Empatisk og faglig dyktig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Espen er empatisk, og lett å kommunisere med.Han forklarer problematikk og øvelser tydelig. Jeg føler meg godt i varetatt, både med behandling og oppfølging. Faglig dyktig.
Enkelt å få og bestille time. Jeg kan trygt anbefale Espen og Ullevål kiropraktor klinikk.

Flink og hyggelig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Espen fremstår som empatisk og kunnskapsrik. Han er vennlig lyttende og utrolig hjelpsom. Han har lyttet til alle mine bekymringer, gitt meg råd og tatt meg på alvor. Han har gitt behandling og råd for vonde knær som har hjulpet meg på veien og støtter meg på veien mot å fungere igjen. Jeg kommer til å fortsette hos ham til knærne er helt bra. Anbefaler ham på det varmeste.

Profesjonell, vennlig og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Var plaget av svimmelhet og nautisk vertigo. Espen Aag Holth tok meg imot på en meget vennlig og profesjonell måte. Sikker diagnostikk og to behandlinger av snev av krystallsyke gjorde meg symptomfri, noe jeg har vært siden. Jeg gir mine beste anbefalinger. Du er både i bokstavelig og overført betydning i de beste hender!
Mann 65 år

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Har vært hos Espen flere ganger og jeg går alltid fra timene våre i godt humør. Espen hører på problemene dine og er erfaren og kunnskapsrik. Anbefales på det varmeste.

Fagmessig god.

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Interessert og lyttende. God ivaretakelse.Positiv til å foreslå riktige hjelpemidler. Inntrykk av faglig dyktighet.